رقابت جانانه تسلا مدل S پلاد، پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری

رقابت جانانه تسلا مدل S پلاد، پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری

تسلا مدل S پلاد از اکثر خودروهای تولیدی تاریخ سریع‌تر است و بنابراین باید بتواند پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری مربوط به سال‌های پیش را نیز شکست دهد. البته سؤال این است که فاصله این خودروها با تسلا چقدر و به چه میزان خواهد بود؟ کانال تریپل اف کالکشن می‌گوید زمان فهمیدن اینکه مدل S پلاد واقعاً چقدر سریع است فرا رسیده و به نظر می‌رسد آن‌ها از دیدن نتایج این درگ کاملاً سورپرایز شده‌اند.

مجریان این برنامه روانه باند فرودگاهی شده و مدل S پلاد، پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری را به خط کرده‌اند. آن‌ها درباره مسابقه جداگانه پلاد با پورشه و فراری صحبت می‌کنند. البته راننده لافراری تصمیم می‌گیرد کنار بکشد اما تسلا و پورشه در یک درگ ۴۰۰ متر جانانه شرکت می‌کنند.

باند فرودگاه از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نبوده و در اوایل مسابقه یک سنگ‌ریزه به شیشه جلوی ۹۱۸ برخورد می‌کند. شاید به همین خاطر است که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند لافراری را کنار بکشند. در نظر داشته باشید که لافراری خودروی بسیار خاصی بوده و در زمان صفر بودن قیمت ۱.۵ میلیون دلاری داشته است. تنها حدود ۷۰۰ دستگاه از این خودروی بسیار خاص در دنیا موجود بوده و فروش آن با قیمت‌های ۷ میلیون دلار و بالاتر دور از انتظار نبوده است. از طرفی قیمت تسلا مدل S پلاد از ۱۲۹۹۹۰ دلار شروع شده و قیمت پورشه ۹۱۸ نیز در زمان صفر بودن برابر با ۸۴۵ هزار دلار بوده است.

مجریان این کانال فهمیده‌اند مدل S پلاد به لطف گشتاور باورنکردنی حاصل از قوای محرکه الکتریکی‌اش برنده واضح این رقابت خواهد بود. البته آن‌ها حدس می‌زنند ۹۱۸ در ادامه رقابت بتواند از عهده حریف برآمده و اگر مسابقه ادامه داشته باشد حتی از تسلا جلوتر بزند.

آیا شما با گفته‌های آن‌ها موافق هستید؟ کدام خودرو پیروز واقعی است؟ مجریان تریپل اف کالکشن نتایج این رقابت را سورپرایز کننده می‌دانند اما ما سورپرایز نشدیم!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.