رصد هوندا کلاریتی در آمریکا!

رصد هوندا کلاریتی در آمریکا!

اخیراً یک دستگاه از مدل جدید هوندا کلاریتی (Clarity) که قرار است به‌زودی وارد نمایندگی‌های این خودروساز در ایالات‌متحده شود، در خیابان‌های کلُرادو (Colorado) دیده شده است.

هنوز مشخص نشده این خودرو پیش از تحویل رسمی‌اش به مشتریان بازار آمریکا، در خیابان چه می‌کند؛ آن هم بدون هیچ‌گونه پوشش و استتار یا نام ‌و نشان و پلاک!

همان‌طور که اطلاع دارید، قلب سلول سوختی هیدروژنی کلاریتی، توان تولید ۱۰۰ کیلووات (۱۳۴ اسب بخار) نیرو را داشته و درکنار یک موتور برقی ۱۷۴ اسب بخاری انجام‌وظیفه می‌نماید. همچنین اولین خودرویی است که برخلاف سایر انواع هیدروژنی، به‌عنوان مثال تویوتا میرای (Mirai)، هرسه سلول سوختی، موتور برقی و سایر اجزای قوای محرکه را داخل محفظه پیشرانه جای می‌دهد.

چند روزِ پیش، EPA رسما تأیید کرد که مسافت قابل پیمایش آن ۳۶۶ مایل (۵۸۹ کیلومتر) می‌باشد. با این حساب، جایگاهی بین میرای (۵۰۲ کیلومتر) و همزاد خودش در بازار ژاپن (۷۰۰ کیلومتر) خواهد داشت.

قیمت رسمی هوندا کلاریتی برای بازار آمریکا هنوز اعلام نشده، اما حدس و گمان‌ها از رقمی حوالی ۵۷,۵۰۰ دلار می‌گویند که مشابه بهای پرداختی برای تویوتا میرای است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.