رشد قابل‌توجه قابلیت اطمینان محصولات پژو

رشد قابل‌توجه قابلیت اطمینان محصولات پژو

بنا به گفته‌ی پژوی فرانسه، قابلیت اطمینان محصولات این شرکت در سال‌های اخیر به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته و همین امر باعث شده مطالبه گارانتی محصولات کاملاً کاهش یابد.

ژان فیلیپ ایمپاراتو رئیس پژو در مصاحبه با Car Advice گفته که درخواست گارانتی و هزینه‌های تعمیرات این خودروساز تا دوسوم کاهش یافته است. ایمپاراتو گفته است:

در ۶ سال گذشته، میزان مشکلات کیفیتی محصولات ما تا دوسوم کاهش یافته و وضعیت مشابهی هم درباره‌ی هزینه‌های تعمیراتی وجود داشته است.

محصولات پژو و همچنین خودروهای دیگر خودروسازان فرانسوی خیلی به خاطر کیفیت و قابلیت اطمینان بالا شناخته نمی‌شوند. البته نظرسنجی اخیر کیفیت جی دی پاور در بریتانیا نشان داده که پژو بهترین کیفیت دنیای واقعی را داشته و کمترین میزان شکایات مشتریان در میان ۱۱۵۰۰ نفر از افرادی که مالک خودرویی ۱ تا ۳ ساله بوده‌اند ثبت شده است.

این نظرسنجی تعداد مشکلات تجربه شده به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو را اندازه گرفته و هرچه عدد به دست آمده کمتر باشد نشان دهنده‌ی عملکرد بهتر است. از جمله فاکتورهای دخیل در این مطالعه می‌توان به بدنه‌ی خودرو، تجربه‌ی سواری، تجهیزات/کنترل‌ها/صفحات نمایش، سیستم صوتی/ارتباطی/سرگرمی/ناوبری، صندلی‌ها، بخاری و کولر، کابین و پیشرانه و گیربکس اشاره کرد. محصولات پژو به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو ۷۷ مشکل گزارش شده داشته‌اند که کاملاً پایین‌تر از حد متوسط ۱۱۹ مشکل به ازای هر ۱۰۰ دستگاه خودرو است.

این خودروساز فرانسوی معتقد است بهبود کیفیت و قابلیت اطمینان محصولاتش می‌تواند به افزایش فروش آن در بازارهای مختلف به ویژه استرالیا کمک کند.

ایمپاراتو دراین‌باره گفته است:

در استرالیا رقبای جالب زیادی از نظر من وجود دارند. من می‌خواهم بسیار متواضع باشم. به عنوان مدیرعامل یک شرکت خودروسازی نمی‌گویم که در بحث فروش همه را پشت سر خواهیم گذاشت. حجم فروش، پیامد کار خوب است. ما هیچ فشاری از نظر هدف فروش در استرالیا نداریم و تنها می‌خواهیم کار خودمان را به خوبی انجام دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.