رشد درآمد فراری به خاطر افزایش فروش

رشد درآمد فراری به خاطر افزایش فروش

شاید فروش کلی خودروها در سراسر دنیا افت داشته باشد اما فراری هنوز با لغزش در این زمینه فرسنگ‌ها فاصله دارد. این سوپر اسپورت ساز ایتالیایی اخیراً از ثبت رکورد فروش جدید در سه‌ماهه دوم سال جاری و درآمد خالص خود خبر داده است.

فراری در بازه زمانی یاد شده در کل تعداد ۲۳۳۲ دستگاه خودرو فروخته که ۱۱۸ دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال پیش است. بخش اعظم این افزایش فروش به تحویل مدل ۱۲ سیلندر GTC4Lusso تعلق دارد. البته نباید از تحویل نسخه انحصاری لافراری آپرتا به مشتریان در سراسر جهان نیز غافل شد.

اندکی بعد نیز مدل ۸۱۲ سوپرفست وارد نمایندگی‌های فراری خواهد شد و حتی بیش از این‌ها باعث بهبود میزان فروش برند خواهد شد.

اما عملکرد مدل‌های ۸ سیلندری چون کالیفرنیا T و GTC4Lusso T و ۴۸۸ GTB پایدار بوده است. فراری انتظار دارد در سال ۲۰۱۷ فروش ۸۴۰۰ دستگاهی داشته باشد که این پیش‌بینی نشان دهنده رشد ۴.۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۶ است.

اما بد نیست به عملکرد مالی فراری در سال جاری نیز اشاره کنیم. این برند درآمد خالص ۹۲۰ میلیون یورو (۱ میلیارد دلار) را گزارش کرده که ۱۳.۵ درصد بیشتر از سال قبل است. به علاوه، سود خالص سه‌ماهه منتهی به ژوئن از ۹۷ میلیون یوروی سال ۲۰۱۶ به ۱۳۶ میلیون یورو در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ رسیده است. انتظار می‌رود سود عملیاتی این شرکت به حداقل ۹۵۰ میلیون یورو برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.