رسیدن مرسدس-ای‌ ام‌ جی وان به “مراحل پایانی توسعه”

رسیدن مرسدس-ای‌ام‌جی وان به “مراحل پایانی توسعه”

مرسدس-ای ام جی وان یکی از خبرسازترین خودروهای پرفورمنس دنیاست که چشم‌های زیادی به دنبال معرفی آن می‌باشد. ژرمن‌ها با انتشار کلیپ جدیدی نشان داده‌اند که پروتوتایپ وان چه هیبتی دارد.

این فیلم که البته به طرز عجیبی چند دقیقه بعد از انتشار، از تمام منابع حذف شده و در حال حاضر نیز در دسترس نیست، در پیست ایمندینگن آلمان ضبط شده و نشان دهنده‌ی مرسدس-ای ام جی وان به عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین خودروهای پرفورمنس دنیاست. قطعاً وجود تأخیرهای متعدد در زمان رونمایی این خودرو حرف‌وحدیث‌هایی به وجود آورده اما به نظر می‌رسد این خودرو به مراحل پایانی توسعه خود نزدیک شده و مرسدس از سال آینده کار تحویل آن به مشتریان را شروع خواهد کرد.

در این ویدئو علاوه بر نگاهی به قوای محرکه پیشرفته فرمول ۱ وان، بلکه فرصت تست هایپرکار هیبریدی مرسدس-ای ام جی در سرعت‌های بالا نیز فراهم شده بود.

در جایی از فیلم توبیاس موئرز رئیس اسبق مرسدس-ای ام جی پشت فرمان این پروتوتایپ می‌نشیند. او و همچنین باقی تیم مرسدس می‌گویند این خودرو به تمامی سنگ محک‌های پرفورمنس مدنظر دست یافته است. اولا کالنیوس رئیس دایملر با انتشار بیانیه‌ای کوتاه تائید کرده توسعه هایپرکار وان در مراحل پایانی خود قرار داشته و این خودرو با حداکثر قدرت کار می‌کند.

به عنوان یادآوری باید گفت ای ام جی وان از قوای محرکه برگرفته از مسابقات فرمول ۱ که شامل نیروگاه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو و چهار پیشرانه الکتریکی است سود می‌برد. مدل نهایی قدرت ۹۸۶ اسب بخاری و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۶ ثانیه و حداکثر سرعت فراتر از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد داشت.

شاید پرفورمنس این خودرو در خط مستقیم همه را تحت تأثیر قرار ندهد اما این عملکرد خودرو در پیچ‌هاست که چشم را به خود خیره خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.