رد درخواست برگزاری جلسه‌ی رنو توسط نیسان!

رد درخواست برگزاری جلسه‌ی رنو توسط نیسان!

بنا به گفته‌ی یک منبع مطلع، ظاهراً نیسان درخواست رنو برای برگزاری جلسه بین سهامداران را رد کرده است.

 

بلومبرگ گزارش داده این خودروساز ژاپنی در نامه‌ای به همتای فرانسوی خود اعلام کرده نیازی به برگزاری جلسه وجود ندارد.

رنو در حال حاضر مالک ۴۳ درصد سهام نیسان بوده و حق درخواست برگزاری جلسه سهامداران را دارد اما مدیران نیسان در حال تلاش برای متقاعد کردن فرانسوی‌ها به منظور عدم برگزاری چنین جلسه‌ای هستند.

چند روز پیش هیروتو سایکاوا مدیرعامل نیسان گفت این خودروساز ترجیح می‌دهد منتظر گزارش کمیته‌ی دولتی تازه تشکیل شده بماند و سپس درباره‌ی برگزاری جلسه سهامداران تصمیم‌گیری کند.

به نظر می‌رسد پس از بازداشت کارلوس گوسن به خاطر اقدامات خلاف قانون خود، تنش‌ها بین نیسان و رنو افزایش یافته است. نیسان سریعاً گوسن را از سمت ریاست این برند برکنار کرد درحالی‌که رنو درخواست دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی اقدامات گوسن را داشته است.

مقامات ژاپنی به‌صورت رسمی گوسن و نیسان را به خاطر گزارش کمتر از حد واقعی درآمدش متهم کرده‌اند. رنو نیسان را تحت‌فشار گذاشته تا جلسه‌ای به منظور بحث و گفت‌وگو درباره‌ی این ماجرا برگزار شود.

مدیران رنو، نیسان و میتسوبیشی اخیراً در آمستردام و برای دومین بار از زمان بازداشت گوسن باهم دیدار کرده‌اند. با اینکه مدیرعامل نیسان در این جلسه حضور داشته اما منابع نزدیک به ماجرا می‌گویند او جلسه‌ی خصوصی با بولور که رئیس موقت رنوست نداشته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.