رد اظهارات ایلان ماسک توسط خود تسلا!

رد اظهارات ایلان ماسک توسط خود تسلا!

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا چیزهای زیادی می‌گوید اما این بیانیه‌های او شاید با اغراق زیادی همراه شده باشند.

قبلاً اظهارات ماسک درباره توهین به برخی افراد و خصوصی کردن تسلا باعث جنجال زیادی شده اما این بار خود کمپانی تسلا اعتراف کرده سخنان ماسک گاهی اوقات مبتنی بر واقعیت نیستند!

این تکذیبیه خبرساز به عنوان بخشی از درخواست‌های ارائه اطلاعات عمومی درباره بحث‌های تسلا با اداره خودروهای موتوری کالیفرنیا در ماه مارس منتشر شده است. درحالی‌که بخش اعظم گفت‌وگوها شامل سیستم خودران کاملاً بتای تسلا بوده اما DMV از ماسک درباره ادعای توانایی خودران سطح ۵ تسلا که تا پیش از پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد سؤالاتی پرسیده است.

از آنجایی که تسلا در حال حاضر سیستم نیمه خودران سطح ۲ را ارائه می‌کند بنابراین جهش به سیستم خودران سطح ۵ تغییر قابل‌توجهی خواهد بود. البته این موضوع غیرمحتمل به نظر می‌رسد زیرا یکی از مدیران تسلا به DMV گفته که توئیت های ماسک با واقعیت مهندسی همخوانی ندارند.

همچنین گفته شده است:

تسلا نشان داده ایلان ماسک در زمان سخن گفتن درباره توانایی‌های سیستم کاملاً خودران سطح ۵ از قرائن استفاده کرده و اتفاقات را پیش‌بینی می‌کند؛ اما تسلا نمی‌تواند بگوید که سیستم خودران سطح ۵ تا پایان سال جاری میلادی بهبودهای یاد شده را خواهد داشت یا خیر.

علیرغم بازاریابی این سیستم به عنوان تکنولوژی کاملاً خودران، تسلا گفته که هنوز در مرحله سطح ۲ قرار دارد. در نامه فرستاده شده یکی از مقامات تسلا نیز چنین چیزی دیده می‌شود. در این نامه آمده است:

با وجود اینکه پیام‌هایی از تسلا درباره توسعه خودروهایی با سیستم خودران کامل منتشر شده اما این کمپانی تأکید کرده خیابان‌های شهری در حال حاضر با سیستم خودران سطح ۲ هماهنگ هستند و تسلا به بررسی برهم‌کنش مالکان با اطراف و بهبود سیستم خود ادامه خواهد داد.

محتوای این نامه به تسلا یادآوری می‌کند که قوانین کالیفرنیا مستلزم دریافت مجوزهای رگلاتوری از DMV پیش از عرضه خودروهای خودران با سطح ۳ و بالاتر می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.