رخ‌نمایی ب‌ام‌و سری ۵ طویل LWB در چین

رخ‌نمایی ب‌ام‌و سری ۵ طویل LWB در چین

ب‌ام‌و پیش از معرفی عمومی سری ۵ فیس لیفت در نمایشگاه پکن، از این سدان لوکس‌تر و طویل‌تر رونمایی کرد.

بر پایه عادتی که خودروسازان آلمانی در بازار چین دارند ب‌ام‌و فاصله بین محوری سری ۵ فیس لیفت را ۱۳۰ میلی‌متر بیشتر کرده و آن را به ۳۱۰۵ میلی‌متر رسانده است. البته در نظر داشته باشید فاصله بین محوری بیشتر تنها تفاوت سری ۵ بازار چین با دیگر بازارها نیست.

زیر بدنه این سدان آلمانی قوای محرکه پلاگین هیبریدی یافت شده در مدل سطح بالای ۵۳۵Le دیده می‌شود. این مجموعه شامل پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و واحدی الکتریکی بوده و قدرت ترکیبی ۲۹۲ اسب بخاری را تولید می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی خودروی موردبحث در هر صد کیلومتر تنها ۱.۵ لیتر اعلام شده است. مدل ۵۳۵Le همچنین با پکیج M اسپورت نیز در دسترس خواهد بود.

ب‌ام‌و هنوز جزئیات دیگر نسخه‌های سری ۵ بازار چین را اعلام نکرده اما احتمالاً مدل‌هایی همچون ۵۲۵Li و ۵۳۰Li نیز عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد نسخه استاندارد ۵۲۵i، ۵۳۰i M و ۵۴۰i M نیز در دسترس مشتریان چینی خواهند بود.

این خودروساز آلمانی می‌گوید سری ۵ بازار چین از جدیدترین سیستم‌عامل ۷ ب‌ام‌و که شامل دستیار شخصی و هوشمند نیز هست سود خواهد برد. ب‌ام‌و همچنین سانروف پانورامیک و سیستم اطلاعات سرگرمی بخش عقب کابین با دو صفحه‌نمایش را نیز به این سدان اضافه خواهد کرد.

باواریایی ها هنوز قیمت سری ۵ فیس لیفت در چین را اعلام نکرده‌اند اما در روزهای آینده اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.