رانندگی لوئیس همیلتون با هایپرکار مرسدس-آام‌گ وان

رانندگی لوئیس همیلتون با هایپرکار مرسدس-آام‌گ وان

ما معمولاً لوئیس همیلتون را درون خودروهای مسابقه‌ای فرمول یک می‌بینیم اما او با خودروهای جاده‌ای بسیار سریعی مثل لافراری، پاگانی زوندا و مک‌لارن P1 هم رانندگی کرده و حالا هم در کمپین جدیدی برای پیش‌نمایش مرسدس-آام‌گ وان، پشت این هایپرکار هیبریدی نشسته است. این رانندهٔ ۳۵ سالهٔ بریتانیایی به‌احتمال‌زیاد از رانندگی با وان بسیار لذت خواهد برد زیرا این ماشین با برخورداری از بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، قوی‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ مرسدس محسوب می‌شود.

در این تیزر، AMG وان در کنار خودروی فرمول یک ۲۰۲۰ همیلتون نشان داده می‌شود اما شاید خودروی فرمول یک سال ۲۰۱۵ برای این کار مناسب‌تر بود زیرا وان از پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری V6 هیبریدی خودروی مسابقه‌ای W06 فصل ۲۰۱۵ استفاده می‌کند. این پیشرانهٔ بنزینی که می‌تواند تا ۱۱ هزار rpm دور بگیرد، در کنار چهار موتور الکتریکی کار می‌کند تا هایپرکار مرسدس را به سرعتی بیش از ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

مرسدس-آام‌گ در این ویدئو نه‌فقط پیش‌نمایشی از نسخهٔ آمادهٔ تولید وان بلکه نام جدید E Performance را هم نشان داده است که از سال آینده برای محصولات هیبریدی AMG مورداستفاده قرار می‌گیرد. به گفتهٔ این شرکت، غیر از وان، دو مدل هیبریدی دیگر هم در راه است که فکر می‌کنیم یکی از آن‌ها AMG GT73e چهاردر باشد. این مدل به همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنا به همراه یک موتور الکتریکی مجهز است و حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

محصول هیبریدی دوم AMG فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما شاید S63e جدید باشد. طبق گزارش‌ها، این سدان پرفورمنس به همان قوای محرکهٔ ۴ لیتری V8 هیبریدی با حدود ۷۰۰ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. علاوه بر این، احتمال تولید مدل قوی‌تر S73e با حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت هم وجود دارد که جایگزین غیرمستقیمی برای مدل دوازده سیلندر S65 خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.