رئیس دایملر: هیئت‌مدیره در زمان تائید تولید AMG وان حتماً مست بودند!

تولید AMG وان

اولا کالنیوس مدیر اجرایی مرسدس بنز می‌گوید هیئت‌مدیره این شرکت در زمانی که تصمیم به تائید تولید هایپرکار AMG وان گرفتند باید مست بوده باشند! این خودروساز آلمانی اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ از این هایپرکار جنجالی رونمایی کرد. وان به خاطر استفاده از قوای محرکه برگرفته از فرمول یک در سرخط اخبار قرار گرفت. پیشرانه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو به همراه دو پیشرانه الکتریکی قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار تولید می‌کنند. اگرچه تمامی این مشخصات روی کاغذ عالی به نظر می‌رسند اما در واقع همین چالش‌ها باعث شده‌اند تولید AMG وان بسیار مشکل باشد. تاکنون تولید و عرضه این هایپرکار چندین بار به تأخیر افتاده است و هنوز هم شاهد تردد آن در خیابان‌ها نیستیم.

کالنیوس در مصاحبه اخیر خود با اتوکار گفته است:

تیم AMG و بازوی قوای محرکه پرفورمنس فرمول یک آن حدود چهار سال قبل پیش ما آمدند و گفتند ما ایده‌ای عالی داریم! اجازه دهید پیشرانه فرمول یک را در یک خودروی جاده‌ای بگذاریم

او می‌افزاید:

من مجبور بودم دقیقه به دقیقه جلسه را بررسی کنم اما مطمئن هستم زمانی که به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادیم مست بودیم

یکی از مشکلاتی که مرسدس بر آن غلبه کرده هماهنگی قوای محرکه با استانداردهای آلایندگی WLTP است که استفاده از فیلتر ذرات بنزین را الزامی می‌داند. زمانی که کالنیوس با یکی از اصحاب رسانه درباره این خودرو صحبت می‌کرد اظهار داشت مرسدس اخبار جدیدی درباره AMG وان دارد که طی هفته‌های آینده آن را منتشر می‌کند. بتینا فتزر مدیر بازاریابی مرسدس گفته است این خودروساز اسناد بسیار صادقانه‌ای از پیشرفت این پروژه را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد. فقط قرار است ۲۷۵ دستگاه از این هیولا با قیمت حدود ۲.۲۷ میلیون یورو (۲.۴ میلیون دلار) تولید شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.