رئیس جدید خواهان ایفای نقش پررنگ‌تر میتسوبیشی است

رئیس جدید خواهان ایفای نقش پررنگ‌تر میتسوبیشی است

رئیس جدید نیسان، Hiroto Saikawa برنامه‌های برجسته‌ای برای دوران پس از کارلوس گوسن دارد.

Saikawa کار خود را از اول آوریل شروع کرده و یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های او گسترش حضور میتسوبیشی در آمریکا و همچنین تمرکز دوباره روی خودروهای الکتریکی نیسان است.

مدیر ارشد جدید نیسان در خلال مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که امیدوار است بتواند میزان فروش جهانی میتسوبیشی را دو برابر کند و این موضوع می‌تواند باعث حضور پررنگ‌تر در آمریکا شود و نهایتاً از نظر فروش رقیبی جدی برای سوبارو شود.

او گفت:

آن‌ها هم‌اکنون یک کمپانی با فروش یک‌میلیونی هستند. به آسانی می‌توان این میزان فروش را به ۱.۵ میلیون دستگاه و خوش‌بینانه به ۲ میلیون دستگاه رساند. داشتن یک شریک با فروش ۲ میلیون دستگاهی بسیار بهتر از داشتن شریکی با فروش یک‌میلیونی می‌باشد.

او ادامه می‌دهد:

اولین آرزوی من این است که آن‌ها به سرعت شروع به رشد کنند و دوباره سهم از دست رفته در آمریکا را به دست آورند.

Saikawa احتمال فروش خودروهای نیسان با نشان میتسوبیشی در آمریکا را رد کرده اما گفته که رنو در آمریکا ایفاگر نقشی نیست و این فرصت را دارد تا خودروهایی را برای میتسوبیشی تأمین نماید.

علاوه بر برنامه‌های یاد شده‌ی رئیس جدید نیسان برای میتسوبیشی، Saikawa گفته که نیسان برنامه‌های خود برای خودروهای الکتریکی را دنبال می‌کند و اعلام کرده که سال آینده مدل لیف بازنگری جدی خواهد شد. پیش از سال ۲۰۲۰، نیسان از خودروی الکتریکی کاملاً جدیدی با محدوده‌ی حرکتی حدود ۴۸۰ کیلومتر رونمایی خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.