رؤیت مرسدس بنز EQS جدید در کنار محصولات تسلا!

رؤیت مرسدس بنز EQS جدید در کنار محصولات تسلا!

تنها چند روز پس از رؤیت مرسدس بنز EQS در خلال تست‌های خیابانی در آلمان، عکاسان صنعتی پروتوتایپ های EQS و EQE را در کنار تسلا مدل ۳ و S شکار کرده‌اند.

با توجه به موفقیت تسلا و پیشرو بودن در بازار خودروهای الکتریکی جای تعجبی ندارد که مهندسان مرسدس محصولات الکتریکی خود را در کنار محصولات الکتریکی تسلا محک می‌زنند.

این نسخه‌های پیش‌تولیدی از EQS هنوز هم پوشش‌های استتاری زیادی داشته اما پلاستیک‌های روی کاپوت کمتر شده و برچسب‌های جلوپنجره نیز کاهش یافته تا بهتر بتوانیم محصول نهایی را تماشا کنیم. چراغ‌های جلو نیز دیده می‌شود و از دیلایت های LED سود می‌برند. دستگیره‌های درب این خودرو متفاوت بوده و به نظر می‌رسد طراحی پاپ آپ دارند.

خروجی‌های غیرواقعی اگزوز دیگر حذف ‌شده و سپر عقب ظاهر یک دست‌تری دارد. همچنین پوشش‌های کمتری روی درب پشتی بوده و بنابراین م توانیم یک بال کوچک را ببینیم. نهایتاً باید به چراغ‌هایی اشاره کنیم که هم‌اکنون در بخش عقب جا خوش کرده و نمای مدرن‌تری دارند.

رقیب محصولاتی همچون پورشه تایکان، تسلا مدل S، آئودی e-tron GT و ب ام و i7 از پلتفرم MEA سود برده و به‌صورت دوموتوره عرضه خواهد کرد. گفته شده نسخه پایه EQS قدرت فراتر از ۴۰۰ اسب بخاری داشته و شاید نسخه پرچم‌دار آن خروجی حدود ۶۰۰ اسبی را ارائه کند.

اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر اخیراً تائید کرده برد این سدان پرچم‌دار فراتر از ۷۰۰ کیلومتر خواهد بود. در نظر داشته باشید این شعاع حرکتی به مدل غیر AMG پرچم‌دار تعلق داشته اما حتی نسخه پایه هم بردی فراتر از ۵۰۰ کیلومتر را عرضه خواهد کرد.

EQS جدید تنها یکی از چندین محصول الکتریکی خانواده EQ مرسدس در سال‌های آینده است. از دیگر محصولات می‌توان به کراس اوور کوچک EQA، کراس اوور کامپکت EQB و سدان میان سایز EQE اشاره کرد. همچنین شایعاتی درباره تولید نسخه تمام الکتریکی G کلاس با نام EQG به میان آمده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.