رؤیت صفحه‌ نمایش بزرگ در کابین مرسدس-مایباخ S کلاس!

رؤیت صفحه‌نمایش بزرگ در کابین مرسدس-مایباخ S کلاس!

پروتوتایپ مرسدس-مایباخ S کلاس چند روز پیش را به یاد می‌آورید؟ خب این خودرو دوباره دیده شده اما این بار عکاسان فرصت داشته‌اند نگاهی هم به کابین آن داشته و تغییرات قابل‌توجه رخ داده در کابین را تائید کنند. با صفحه‌نمایش سنتی مرسدس که روبروی راننده و سرنشین قرار می‌گرفت خداحافظی کنید زیرا نسل جدید S کلاس در مرسدس و مایباخ از تنظیمات مشابه کانسپت ویژن EQS استفاده خواهد کرد.

این صفحه لمسی بزرگ که به‌صورت عمودی نصب شده بخش اعظم دکمه‌ها را حفظ می‌کند اما به نظر می‌رسد ماژول‌های کنترلی در زیر صفحه‌نمایش وجود دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این ماژول‌ها در واقع دکمه‌های سنتی هستند یا اینکه از نمونه‌های حساس به لمس. البته ما فکر می‌کنیم این دکمه‌ها حساس به لمس باشند.

به نظر می‌رسد نسل جدید S کلاس دکمه‌ی صدای جداگانه‌ای خواهد داشت که از نظر ما تصمیم خوبی است. وجود سطوح شیشه‌ای زیاد هم به این معنی است که اثرانگشت شما روی اکثر سطوح باقی خواهد ماند.

به نظر می‌رسد این پروتوتایپ به قوای محرکه هیبریدی ملایم تجهیز شده زیرا لوگوی EQ را می‌توان در پشت آمپرهای دیجیتالی آن مشاهده کرد. البته خود پشت آمپرها ظاهراً به‌صورت کامل با داشبورد ادغام نشده است. به این ترتیب ما خودرویی روبرو هستیم که فعلاً فاز توسعه‌ای خود را طی می‌کند و هنوز برخی قطعات نهایی روی آن نصب نشده‌اند. به همین خاطر قضاوت نهایی درباره طراحی کابین بسیار زود است هرچند مطمئن هستیم استفاده از این صفحه‌نمایش بزرگ باعث ایجاد نظرات گوناگونی خواهد شد.

اگرچه بخش جلوی کابین مایباخ نسبت به نسخه استاندارد تفاوت‌های زیادی نخواهد داشت اما تغییرات واقعی در بخش عقب کابین رخ خواهد داد جایی که سرنشینان از فضای پای زیاد سود خواهد برند. صندلی‌های عقب نیز احتمالاً راحت‌تر از نسخه استاندارد خواهند بود و تنظیمات بیشتری خواهند داشت. البته برخی ویژگی‌های سطح بالا نیز در مایباخ دیده خواهند شد.

مرسدس تائید کرده نسل جدید S کلاس که با کد W223 شناخته می‌شود را اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد اما نمی‌دانیم که مایباخ S کلاس (کد X223) نیز سال جاری پدیدار خواهد شد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.