دی اس ۷ کراس بک الیزه زیر پایِ رئیس جمهور فرانسه

دی اس ۷ کراس بک الیزه زیر پایِ رئیس جمهور فرانسه

خودروهای ریاست جمهوری در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می‌شوند و معمولاً ویترینی از بهترین مهندسی خودرویی یک کشور هستند. خودروی رئیس جمهور آمریکا یک کادیلاک ۲۰۱۸ کاملاً ارتقا یافته است که با نام “جانور” مشهور شده است. امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه هم خودرویی فرانسوی با نام دی اس ۷ کراس بک را سوار می‌شود. به تازگی خودروی به‌روز شده دی اس ۷ کراس بک الیزه در اختیار ماکرون قرار گرفته است.

این خودروساز فرانسوی فاصله بین محوری کراس اوور خود را ۲۰ سانتی‌متر افزایش داده تا فضای پای عقب به اندازه ۵۴۵ میلی‌متر بیشتر شود. این فضای بیشتر باعث می‌شود رئیس جمهور فرانسه فضای بهتری در اختیار داشته باشد. بخش عقب همچنین شاهد تعویض صندلی نیمکتی با یک جفت صندلی خلبانی است که راحتی بیشتری دارند. از جمله تجهیزات داخل کابین دی اس ۷ کراس بک ریاست جمهوری می‌توان به شارژرهای بی‌سیم گوشی، پورت‌های USB، نگه‌دارنده اسناد مرکزی و پوشش سقف آلکانترا اشاره کرد.

نیروبخش این خودرو قوای محرکه پلاگین هیبریدی ۳۰۰ اسب بخاری است. این مجموعه از یک جفت پیشرانه الکتریکی به همراه نیروگاه درون‌سوز ۴ سیلندر تشکیل شده و نیروی تولیدی به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. از جمله موارد خاص این خودرو می‌توان به چراغ‌های چشمک‌زن آبی و قرمز و نشان‌های RF روی کاپوت اشاره کرد. آنتن بال کوسه‌ای روی سقف نیز باعث برقراری ارتباطات مخصوص رئیس جمهور فرانسه می‌شود. این خودرو همچنین دارای سطح حفاظتی ویژه‌ای است که مشخصات آن توسط دی اس منتشر نشده است.

با توجه به تغییرات انجام شده در این خودرو می‌توان گفت دی اس ۷ کراس بک الیزه هم‌اکنون طول ۴.۷۹ متری و فاصله بین محوری ۲.۹۴ متری دارد. البته فعلاً مشخص نیست که بهبود سطح حفاظتی این خودرو چه تأثیری روی وزن و شعاع حرکتی خودرو گذاشته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.