دی اس ایکس کانسپت، تجسم خودروی اسپورت آینده

دی اس ایکس کانسپت، تجسم خودروی اسپورت آینده

دی اس فرانسه برخی محصولات جالب را عرضه می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دی اس ۳ کراس بک و دی اس ۷ کراس بک بزرگ‌تر اشاره کرد؛ اما خودرویی که خلأ عرضه‌اش توسط این کمپانی در بازار احساس می‌شود یک محصول اسپورت و متمایز است.

به تازگی رندری از یک کانسپت با نام دی اس ایکس منتشر شده که می‌خواهد نمایشی از ظاهر محصول اسپورت دی اس باشد.

این رندر نشان دهنده‌ی خودروی اسپورت دو درب در آینده است. برخلاف تمامی خودروهایی که در بازار حضور دارند، کانسپت دی اس ایکس فاقد کابینی نرمال می‌باشد و بجای آن سرنشین‌ها در بخش بسته‌ای می‌نشینند. این در حالی است که راننده نیز درست همانند یک اسپیدستر در خودرو می‌نشیند. این کانسپت کاملاً آینده‌نگرانه طراحی شده اما خب فکر نمی‌کنیم که حتی فکر تولید آن را هم در ذهن داشته باشد.

بدنه‌ی این کانسپت به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول شامل راننده بوده و جلوپنجره را در خود جای داده است درحالی‌که بخش سرنشین‌ها نیز باز می‌شود و چرخ جلو را نشان می‌دهد. در بخش عقب این دو بخش باهم ادغام شده و بخش راننده بزرگ‌تر دیده می‌شود. شاید بهترین نمای این خودروی منحصربه‌فرد دید از بالا باشد زیرا زاویه‌ی خاص دو بخش یاد شده را به خوبی نمایش می‌دهد.

آیا چنین خودرویی اصلاً رنگ زندگی را به خود خواهد دید؟ پاسخ منفی است اما خب همیشه از دیدن چنین رندرهای خلاقانه و آینده‌نگرانه که طراحی‌های سنتی دنیای خودرو را به چالش می‌کشند لذت می‌بریم…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.