دیترویت ۲۰۱۴: قورباغه صحرا [ویدیو]

دیترویت ۲۰۱۴: قورباغه صحرا [ویدیو]

گروه فولکس واگن از کانسپت جدیدی با نام Dune بر پایه مدل بیتل R-Line رونمایی کرد. این خودرو را می توان یک Baja Bug متعلق به قرن ۲۱ دانست.

برای نخستین بار این کانسپت عجیب در سال ۲۰۰۰ رونمایی شد. حال پس از گذشت نزدیک به ۱۴ سال که تب انواع کراس اوورها و خودروهایی با قابلیت استفاده در تمامی جاده‌ها بالا گرفته است، فولکس واگن این طرح را به جریان انداخته و بنا بر شایعات قصد دارد تا در سال ۲۰۱۵ آن را روانه بازار کند.

تجربه رانندگی با این کانسپت با توجه به افزایش ارتفاع سواری و رینگ‌های ۱۹ اینچی که در زیر گلگیرهای بزرگ دوتکه آن جا خوش کرده‌اند، همچون خودروهای کراس اوور است. نمای خارجی با رنگ زرد متالیک موسوم به Arizona تزیین شده است. همچنین چراغ‌های bi-xenon مورد استفاده در این مدل بروز رسانی شده‌اند تا در کنار صفحات محافظ کروم کاری شده، هود با طراحی جدید، دریچه‌های مشبک در نما جلو، دو اسپویلر در نما عقب و خروجی اگزوز دوگانه شاهد خودرویی متفاوت باشیم.

تغییرات داخل کابین در مقایسه با بیتل R-Line محدود است. استفاده از تریم زرد Arizona که نمایی همچون سطوح آلومینیومی دارند در کنار صندلی‌هایی با روکش دورنگ و صفحه نمایش ۷.۷ اینچی لمسی برای نمایش اطلاعات از مهمترین تغییرات کابین در این کانسپت به حساب می‌آید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.