دو سال شارژ رایگان الکتریفای آمریکا برای مالکان محصولات بی‌ ام‌ و

دو سال شارژ رایگان الکتریفای آمریکا برای مالکان محصولات بی‌ام‌و

بی‌ام‌و اعلام کرد محصولاتش در بازار آمریکا همراه با دو سال شارژ رایگان ۳۰ دقیقه در تمامی جایگاه‌های الکتریفای آمریکا عرضه خواهند شد. این برنامه با عرضه خودروهای جدید iX xDrive50، i4 eDrive40 و i4 M50 در ماه مارس عملیاتی خواهد شد. شایان ذکر است این برنامه هزینه‌ای اضافی به خریدار تحمیل نخواهد کرد و دو سال زمان استفاده از شارژرهای الکتریفای آمریکا هم از زمان خرید خودرو شروع خواهد شد. مشتریان خواهند توانست به بیش از ۳ هزار شارژر این شرکت در سراسر آمریکا دسترسی داشته باشند.

سباستین مکنسن رئیس بی‌ام‌و آمریکای شمالی گفته است:

همکاری با الکتریفای آمریکا یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در حرکت به‌سوی آینده‌ای پایدار است. توانایی شارژ خودروهای الکتریکی جزو ویژگی‌های کلیدی این محصولات است. ما از ارائه شارژ رایگان به مصرف‌کنندگان با هزینه کم و متقاعد کننده هیجان‌زده هستیم

الکتریفای آمریکا بزرگ‌ترین شبکه شارژ باز خودروهای الکتریکی در آمریکا را اداره می‌کند و شارژرهای آن توانایی شارژ ۱۵۰ تا ۳۵۰ کیلوواتی را دارند. با استفاده از این شارژرها می‌توان با ۱۰ دقیقه شارژ برد ۱۴۵ کیلومتری را در iX به دست آورد. همچنین در همین بازه زمانی می‌توان با i4 شعاع حرکتی ۱۷۴ کیلومتری را کسب کرد.

مالکان محصولات بی‌ام‌و می‌توانند نزدیک‌ترین یا راحت‌ترین جایگاه شارژ را با استفاده از برنامه مای بی‌ام‌و یا الکتریفای آمریکا پیدا کنند. این برنامه‌ها همچنین به مالکان اجازه می‌دهند از فعال بودن جایگاه شارژ یا دستورالعمل استفاده از آن‌ها آگاه شوند.

مدیرعامل الکتریفای آمریکا اظهار داشته است:

در زمان بسیار هیجان‌انگیزی قرار داریم زیرا رانندگان بیشتری به استفاده از محصولات الکتریکی روی می‌آورند. شبکه سرتاسری شارژرهای بسیار سریع هر هفته رشد می‌کند و جایگاه‌های بیشتری را در دسترس مشتریان قرار می‌دهیم. ما همچنین آماده خوشامدگویی به مشتریان محصولات الکتریکی بی‌ام‌و هستیم. ما از همکاری با چنین برند باپرستیژی خرسندیم

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.