دور دور زلاتان ابراهیموویچ با فراری مونزا SP2

دور دور زلاتان ابراهیموویچ با فراری مونزا SP2

زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست مشهور سوئدی، ارزشی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار دارد و این موضوع باعث می‌شود تا همانند بسیاری از فوتبالیست‌های تراز اول بتواند از بهترین و گران‌ترین خودروهای جهان سود ببرد.

ثروت و علاقه زلاتان به او این اجازه را داده تا مجموعه‌ای از چشمگیرترین خودروها همانند فراری لافراری و پورشه ۹۱۸ اسپایدر را جمع‌آوری نماید. آخرین خودروی او فراری مونزا SP2 است.

ابراهیموویچ، تنها دارنده مشهور خودروی فراری مونزا SP2 نیست. اواخر سال گذشته گوردون رمزی یکی از این خودروها را با رنگ مشکی و نوارهای قرمز تحویل گرفت. البته خودروی ابراهیموویچ که تنها به رنگ سیاه است کمی جالب‌تر به نظر می‌رسد. البته کابین و کالیپرهای ترمز به رنگ قرمز می‌باشند.

هر دو مدل مونزا SP1 تک صندلی و SP2 دو صندلی از یک موتور V12 تنفس طبیعی ۶.۵ لیتری بهره می‌گیرند که ۷۹۹ اسب بخار نیرو در دور ۸۵۰۰ و ۷۱۹ نیوتن‌متر گشتاور در دور ۷۰۰۰ را تحویل راننده می‌دهد. این قدرتمندترین موتور ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی فراری است که تاکنون برای یک خودروی جاده‌ای ساخته شده است.

فراری درنظر دارد تنها ۴۹۹ دستگاه از مدل‌های مونزا SP1 و SP2 را تولید کند که با قیمت پایه ۲ میلیون دلاری به فروش خواهند رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.