دورکاری به سبک استفان وینکلمن، رئیس بوگاتی!

دورکاری به سبک استفان وینکلمن، رئیس بوگاتی!

شیوع گسترده ویروس کرونا تمامی معادلات جهانی را به هم ریخته و یکی از بزرگ‌ترین تأثیرات آن نیز تغییر دادن عادات کاری افراد می‌باشد.

اکثر شغل‌هایی که امکانش وجود داشته به دورکاری تبدیل شده و حتی مدیران عامل صنعت خودروسازی نیز مجبور شده‌اند کسب‌وکار خود را از خانه دنبال کنند. استفان وینکلمن رئیس بوگاتی هم جزو این دسته از افراد است.

درحالی‌که کارکنان کارخانه بوگاتی در مولشایم به خاطر توقف موقتی تولید شیرون و دیوو به خانه رفته‌اند اما بخش اعظم آن‌ها از جمله رئیس بزرگ شرکت در حال کار هستند.

استفان وینکلمن در حال حاضر کار مدیریت کمپانی را از طریق خانه خود در استراسبورگ فرانسه انجام می‌دهد. او حداقل دو بار در هفته به مقر کمپانی در مولشایم سفر می‌کند تا اطلاعاتی را درباره وضعیت کنونی شرکت و کارکنانی که امکان حضور آن‌ها در خانه وجود ندارد کسب کند. او همچنین جلساتی با مدیریت کارخانه و کارکنان بخش امنیتی برگزار می‌کند.

وینکلمن می‌گوید:

با اینکه من همانند اکثر کارکنان دیگر از خانه کارها را دنبال می‌کنم اما هیچ‌گاه چنین شرایط سختی وجود نداشته است. البته به لطف کانال‌های ارتباطی و فضای دیجیتال می‌توانیم کار را ادامه دهیم و توسعه هایپر اسپورت های فوق‌العاده خود را پی بگیریم.

اما یک روز دورکاری استفان وینکلمن چگونه سپری می‌شود؟! برای فهمیدن آن ادامه مقاله را بخوانید.

  • ساعت ۷ صبح

روز وینکلمن این ساعت شروع می‌شود. او ساعت ۷ صبح از خواب بلند شده و صبحانه‌ای سبک میل کرده و اخبار روز را با تمرکز روی بخش‌های سیاسی و اقتصادی پیگیری می‌کند.

  • ساعت ۸/۳۰ صبح

او سپس ایمیل‌های خود را بررسی کرده و جلسه اسکایپی خود با مدیران ارشد کمپانی را شروع می‌کند. وینکلمن می‌گوید:

ما هر روز صبح با تیم مدیریت ارشد بوگاتی صحبت می‌کنیم و بنابراین همه از جدیدترین شرایط شرکت آگاه هستند.

گفت‌وگوی آن‌ها معمولاً شامل تحلیل جدیدترین تحولات جهانی و چگونه واکنش بوگاتی به این تغییرات می‌باشد.

  • ساعت ۱۰ صبح

هم‌اکنون کنفرانس‌های بخش‌های گوناگون کمپانی همچون بخش‌های توسعه، فروش، طراحی و بازاریابی انجام می‌شود. بحث‌ها اساساً شامل توسعه و طراحی محصولات می‌باشند.

  • ساعت ۱۲ ظهر

در این زمان استفان وینکلمن نهار خود را میل کرده، اخبار را در تلویزیون دنبال کرده و ایمیل‌ها را بررسی می‌کند.

  • ساعت ۲ ظهر

کنفرانس جدید با کمیته‌های تولید درباره توسعه محصولات کنونی و آتی برگزار می‌شود. او می‌گوید:

از نظر من این جلسات جزو هیجان‌انگیزترین جلساتی هستند که باعث می‌شوند به قدرت و خلاقیت کمپانی ما پی ببرید. گاهی اوقات جلسات داغ می‌شوند اما بنا به تجربه باید کمی اصطکاک وجود داشته باشد تا بهترین نتایج به دست آید.

بعد از آن نیز او دوباره ایمیل‌های جدیدش را بررسی می‌کند.

  • ساعت ۷ عصر

هم‌اکنون زمان برخی فعالیت‌های شخصی همچون بدن‌سازی رسیده است. او می‌گوید:

از آنجایی که من در حال حاضر نمی‌توانم در باشگاه یا استخر حضور پیدا کنم بنابراین یک ساعت در حوالی عصر می‌دوم و برخی تمرین‌ها را انجام می‌دهم. این امر باعث بهبود استقامت و سلامتی شده و من از آن لذت می‌برم. در همین زمان باتری‌های من شارژ می‌شوند.

  • ساعت ۹ شب

او در این ساعات برخی تماس شخصی همچون تلفن کردن به مادر خود را که در جنوب آلمان زندگی می‌کند انجام داده و البته به دوستان خود در سراسر دنیا نیز زنگ می‌زند.

  • ساعت ۱۰ شب

روز وینکلمن با مطالعه خاتمه می‌پذیرد. او اظهار می‌دارد:

تنها مزیت تعطیلی برای من این است که زمان زیادی برای مطالعه در ساعات پایانی شب دارم. من معمولاً دو کتاب را به‌صورت هم‌زمان می‌خوانم که یکی علمی-تخیلی بوده و دیگری موضوع متفاوتی دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.