دود و سکوت! درگ جذاب شلبی GT500 و تسلا مدل S پرفورمنس

دود و سکوت! درگ جذاب شلبی GT500 و تسلا مدل S پرفورمنس

شکی وجود ندارد که فورد شلبی GT500 جدید یک هیولای واقعی است. ما قبلاً درگ این خودرو با برخی محصولات مطرح دیگر را تماشا کرده‌ایم و به توانایی‌های این خودرو بلد هستیم؛ اما آیا این خودرو می‌تواند از عهده یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی دنیا برآید؟

ما درباره‌ی تسلا مدل S پرفورمنس حالت Ludicrous صحبت می‌کنیم. جدیدترین ویدئوی درگ تایمز این دو خودرو را به صف کرده و اگرچه ما می‌دانیم کدام خودرو سریع‌تر است اما تماشای جنگ خودروهای درون‌سوز و الکتریکی همیشه جذاب بوده است.

جدیدترین خودروی پرفورمنس فورد به نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری سوپرشارژردار و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک مجهز شده است. این پیشرانه قدرت ۷۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۴۷ نیوتون متری دارد. خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود قیمت حدودی ۷۸ هزار دلاری دارد.

اما در گوشه دیگر رینگ مدل S پرفورمنس قرار گرفته که قدرت ۵۸۸ اسبی و گشتاور قابل‌توجه ۱۲۴۷ نیوتون متری دارد. مهم‌تر اینکه تسلا خودرویی چهار چرخ محرک است. قیمت حدود ۱۱۰ هزار دلاری این خودرو به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از فورد است.

با دانستن مشخصات فنی و عملکردی، برنده‌ی این درگ واضح به نظر می‌رسد. اگرچه ما سورپرایز نشده‌ایم اما چیزی که توجه ما را به خود جلب کرده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت تسلاست. در سومین مسابقه است که این موشک زمینی زمان ۲.۴۱ ثانیه‌ای را ثبت کرده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۶ ثانیه و با سرعت ۲۰۱.۹۴ کیلومتر در ساعت طی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.