دلیل تأخیرهای متعدد در تولید تسلا مدل ۳ چیست؟

گروهی از کارکنان فعلی و اسبق تسلا ادعا می‌کنند این خودروساز در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعددی در مونتاژ مدل ۳ است زیرا بخش اعظم قطعات دریافت شده از تأمین‌کنندگان از استانداردها به دور هستند.

CNBC ادعا می‌کند یکی از مهندسان فعلی تسلا گفته حدود ۴۰ درصد قطعات ساخته شده یا رسیده به کارخانه فرمونت تسلا نیازمند بازرسی و تعمیر مجدد هستند. این منبع همچنین گفته که همین بازبینی و تعمیر قطعات یکی از دلایل تأخیرهای متعدد در تولید مدل ۳ می‌باشد.

همچنین یکی دیگر از کارکنان فعلی تسلا گفته که این کمپانی در حال تقلا برای رسیدن به اهداف تولید خود است. تیمی از تکنسین‌ها و مهندسان خطوط تولید و مراکز سرویس نیز برای تعمیر و بازبینی قطعات دریافتی به کارخانه مونتاژ آمده‌اند.

علاوه بر این تسلا ظاهراً در حال ارسال قطعات خراب و آسیب دیده از کارخانه فرمونت به تأسیسات ساخت دوباره در کالیفرنیا می‌باشد.

اما در مقابل تسلا قویاً مشکلات موجود در قطعات و خودروهای خود را رد کرده و در بیانیه‌ای آورده است:

تمامی مدل‌های S و X تولیدی باید صدها نقطه بازرسی و تست را رد کنند. هر خودرو تا زمان رسیدن به پایان خط تولید در فرایندهای کنترل کیفیت اضافی از جمله بیش از ۵۰۰ تست بازرسی شرکت می‌کند. بخش اعظم مشکلات تشخیص داده شده در پایان خط بازرسی بسیار کوچک بوده و در چند دقیقه حل می‌شوند.

البته بازرسی و تعمیر قطعات خودرو در تأسیسات تولید برای بسیاری از خودروسازان معمول بوده است. این قطعات معمولاً توسط خودروهای تأیید شده یا آن‌هایی که تعمیر شده‌اند استفاده می‌شوند. البته تسلا برخلاف اکثر شرکت‌ها قطعات را در خارج از کارخانه تعمیر نمی‌کند بلکه داخل تأسیسات خود آن‌ها را تعمیر و استفاده می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.