دلربایی هوندا HR-V جدید با قطعات اسپورت موگن

دلربایی هوندا HR-V جدید با قطعات اسپورت موگن

خب این اتفاق خیلی طول نکشید. هوندا چند ماه پیش نسل جدید HR-V را معرفی کرد و تیونرها قبلاً با پکیج‌های جدیدی در صف ایستاده‌اند. موگن جزو تیونرهای پیش پا افتاده نیست و هیروتوشی هوندا مؤسس این شرکت در واقع فرزند مؤسس هوندا یعنی سوئیچیرو هوندا می‌باشد.

اگرچه موگن بخش خاص یا زیربرندی از هوندا نیست و به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند اما جزو اولین کمپانی‌های افترمارکتی می‌باشد که پکیج‌های خود را برای محصولات جدید این برند ژاپنی مهیا می‌کند. این شرکت نسخه بازار ژاپن HR-V که با نام Vezel شناخته می‌شود را با قطعات اسپورت متنوعی مجهز کرده که از کیت بدنه کامل تا بادشکن‌ها و کف‌پوش‌ها را شامل می‌شود.

فعلاً تغییرات فنی قابل‌توجهی اعمال نشده اما موگن یک سیستم اگزوز سفارشی و فیلتر هوای برگرفته از خودروهای مسابقه‌ای را در نظر گرفته است. به این موارد باید رینگ‌های ۱۸ اینچی دو رنگ را نیز اضافه کرد.

اساساً برنامه موگن برای Vezel جدید بهبود طراحی ظاهری آن بوده است. مشتریان ژاپنی می‌توانند این کراس اوور شیک را با سقف دارای رنگ متفاوت، نوشته‌های روی بدنه و اسپویلر درب پشتی و سقف سفارش دهند. جلوپنجره و رکاب‌های جانبی جدید نیز در دسترس می‌باشد.

در خبر مرتبط دیگر باید گفت هوندا جزئیات مربوط به قوای محرکه HR-V بازار اروپا را منتشر کرده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی این خودرو با دو پیشرانه الکتریکی همکاری کرده و قدرت ترکیبی ۱۲۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۴ نیوتون متری تولید می‌کنند. این کراس اوور الکتریکی شده تا پایان سال روانه قاره همیشه‌سبز خواهد شد و انتظار می‌رود همان زمان مدل متفاوت مربوط به بازار آمریکای شمالی نیز معرفی شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.