دست پُر مرسدس بنز در تکنو کلاسیکا ۲۰۱۷

Mercedes Benz 300 SL 1992

در نمایشگاه تکنو کلاسیکا اسن آلمان امسال، مرسدس بنز ۱۱ نمونه از بهترین خودروهای کلاسیک خود را با شعار «اسپرت بودن در ژن ما است» به نمایش درخواهد آورد. این یازده خودرو که نمایانگر تاریخ بیش از ۱۱۰ سالهٔ این برند اصیل آلمانی هستند شامل خودروهایی چون مدل نمادین و افسانه‌ای ۳۰۰ SL رودستر می‌شوند. قدیمی‌ترین و به‌احتمال‌زیاد نادرترین خودروی مرسدس بنز در اسن امسال، خودروی ۴۰ اسب بخاری مرسدس سیمپلکس است. این ماشین در سال ۱۹۰۳ معرفی شد و به ادعای مرسدس بنز، نخستین خودروی مدرن دنیا است. این اولین خودرویی است که نشان مرسدس را بر روی خود دارد.

دیگر خودروهای کلاسیک ستارهٔ آلمانی در این نمایشگاه خودروی مدل S سوپرشارژ و خودروی ۵۴۰K استریم‌لاینر هشت سیلندر است؛ اما دراین‌بین، مدل فوق‌العاده زیبای ۳۰۰ SLR نیز به نمایش درخواهد آمد. همچنین یک نمونهٔ کوپه از این ماشین مسابقه‌ای در سال ۱۹۵۵ معرفی شد که هرچند هیچ‌گاه به تولید نرسید اما هنوز هم کانسپتی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

اما خودروهای بعدی از محصولات مدرن‌تر مرسدس بنز هستند مانند ۲۳۰.۶ مدل ۱۹۷۵، ۲۳۰ E مدل ۱۹۸۲، ۳۰۰ SL مدل ۱۹۸۷، ۳۰۰ SL مدل ۱۹۹۱ و یک SLS AMG کوپه مدل ۲۰۱۳. علاوه بر این، در بین این خودروها حتی یک دستگاه یونیماگ هم حضور خواهد داشت. بیست و نهمین دور از نمایشگاه تکنو کلاسیکا در مرکز نمایشگاه‌های اسن المان در تاریخ ۵ تا ۹ آوریل ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد و بیش از ۲۵۰۰ وسیلهٔ نقلیه در آن به نمایش درخواهد آمد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.