دست پر مرسدس در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹

دست پر مرسدس در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹

کانسپت مرسدس بنز EQV و مدل تولیدی CLA شوتینگ بریک جزو مهم‌ترین خودروهای این برند مشهور در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ خواهند بود.

این خودروساز آلمانی لیست کامل محصولات خود برای هشتاد و نهمین دوره‌ی نمایشگاه ژنو را اعلام کرده و ما هم خبرهای زیادی برای شما داریم. در آغاز باید گفت کانسپت EQV که به عنوان اولین شاسی‌بلند لوکس با قوای محرکه‌ی الکتریکی توصیف شده در این رویداد حاضر خواهد شد. البته سؤالی که پیش می‌آید این است: پس تکلیف EQC چه می شود؟!

به‌هرحال مرسدس می‌گوید EQV یک کانسپت نزدیک به تولید است که حمل‌ونقل بدون آلایندگی را با پرفورمنس احساس‌برانگیز، کارایی حداکثری و طراحی زیبا ترکیب کرده است.

با توجه به نام این کانسپت می‌توان گفت EQV نسخه‌ی تمام الکتریکی V کلاس خواهد بود. شاید هم مرسدس سورپرایز بزرگی داشته باشد و این خودرو را به عنوان یک شاسی‌بلند تمام‌عیار رونمایی کند.

از آنجایی که ما به V کلاس اشاره کردیم باید گفت این خودرو نیز فیس لیفت شده و در ژنو حضور خواهد یافت. نمای جلوی بازنگری شده به همراه پیشرانه‌ی ۴ سیلندر دیزلی جدید با قدرت ۲۳۹ اسب بخار و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم‌های ایمنی نوین از جمله تغییرات این خودرو هستند.

اما به دیگر محصولات این خودروساز می‌رسیم که شامل شاسی‌بلند فیس لیفت شده‌ی GLC می‌باشد. این خودرو نیز دارای بازنگری‌هایی در بخش طراحی بوده و از اینترفیس MBUX جدید با کنترل حرکتی، سیستم‌های کمک‌راننده‌ی جدید و پیشرانه‌های به‌روز شده سود می‌برد.

سه خودروی سفارشی جدید مرسدس نیز در ژنو حضور می‌یابند که عبارت‌اند از SL 500 گرند ادیشن، SLC 300 فاینال ادیشن و S 65 فاینال ادیشن که این آخری اعلامیه‌ای مبنی بر پایان عصر پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توربو در سدان لوکس S کلاس است.

مرسدس همچنین برای اولین بار خودروی مسابقه‌ای فرمول E و کانسپت اسمارت Forease+ را در ژنو به نمایش خواهد گذاشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.