دست نوازش نوویتک روی سر فراری F8 اسپایدر

دست نوازش نوویتک روی سر فراری F8 اسپایدر

فراری F8 اسپایدر، دو سال پیش در همین ماه به‌عنوان نسخه کانورتیبل F8 تریبوتو رونمایی شد. حالا نوویتک دست روی این سوپراسپرت شیک گذاشته و مجموعه‌ای از ویژگی‌های بصری زیبا و ارتقای کارایی آن را در اختیار خریداران می‌گذارد.

تغییرات ظاهری شامل یک اسپویلر دو تکه در جلو، کاهش ارتفاع محور جلو، فلپ های فیبر کربنی در طرفین سپر و یک ورودی هوای فیبر کربنی در سپر جلو می‌شوند. این قطعات اضافی به بهبود آئرودینامیک و خنک‌کنندگی کمک می‌کنند اما این همه‌ی چیزهایی که نوویتک اضافه می‌کند نیست. آینه‌های جانبی و پنل های راکر نوویتک بعلاوه اسپویلر عقب بزرگ یا باله عقب کوچک‌تر که مشتریان می‌توانند از بین این دو انتخاب کنند و چرخ‌های کم‌نظیر ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب از دیگر تغییرات بصری این خودرو هستند.

در بخش فنی، نوویتک موتور ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری با توربوشارژر دوقلوی فراری را ماساژ داده تا به لطف ماژول کنترل N-Tronic خود و کالیبراسیون منحصربه‌فرد برای تزریق سوخت و احتراق و تنظیم کنترل فشار الکترونیکی، ۸۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۹۸ نیوتن‌متر گشتاور از درون آن بیرون بکشد. در حالت استاندارد این خودرو ۷۱۱ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب نسخه تیونینگ شده نوویتک برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۲.۶ ثانیه رسیده است در حالی که نسخه استاندارد برای رسیدن به این سرعت به ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

علاوه بر ارتقای عملکرد فوق‌العاده این خودرو، سیستم اگزوز جدید Inconel با عملکرد بالا همراه شده که موسیقی متن جذاب و هیجان‌انگیزتری را به این ابرخودرو تقدیم می‌کند. این اگزوز دارای روکش طلای ۹۹۹ برای دفع بهتر گرما است و با یا بدون دریچه‌های خروجی کنترل شونده در دسترس است.

نوویتک همچنین چند تغییر در کابین ازجمله استفاده از چرم و آلکانترا متناسب با نیاز و سفارش مشتری را هم ارائه می‌کند. در هر صورت برای کسانی که یک تیونینگ مختصر روی فراری F8 اسپایدر می‌خواهند، این پیشنهاد نوویتک، می‌توان یک پکیج کامل و قابل اعتنا باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.