دست نوازش بی‌صدای برابوس بر سر مرسدس EQC!

دست نوازش بی‌صدای برابوس بر سر مرسدس EQC!

برابوس در حال نمایش اولین پروژه تیونینگ خود برای ارتقای شاسی‌بلند الکتریکی مرسدس بنز EQC 400 4Matic می‌باشد. البته تغییرات این خودرو تنها به رینگ‌ها و پوشش ویژه‌ی بدنه محدود نمی‌شوند.

این تیونر آپگرید فنی برای قوای محرکه EQC را تدارک دیده و حاصل آن ایجاد دینامیک رانندگی بهتر است. کیت پرفورمنس برابوس E-PowerXtra باعث شده قدرت پیشرانه از ۴۰۸ به ۴۲۲ اسب بخار برسد. حداکثر گشتاور افزایش قابل‌توجهی داشته و از ۵۶۰ به ۸۳۰ نیوتون متر رسیده است.

این امر باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مرسدس بنز EQC به ۴.۹ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شود. موضوع جالب اینکه کیت قدرت برابوس تنها زمانی فعال می‌شود که راننده حالت رانندگی S را انتخاب کند. به این ترتیب در تمامی حالت‌های رانندگی دیگر توانایی‌های EQC تغییری نخواهد کرد.

این تیونر آلمانی برای برجسته ساختن محصول خود کیت آئرودینامیک جدیدی را در نظر گرفته که شامل اسپویلر عقب، سپر جلوی جدید و دیگر قطعات می‌باشد؛ اما رینگ‌ها نیز توسط برابوس ساخته شده و ابعاد ۲۰ یا ۲۱ اینچی دارد.

رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های پیرلی پی زیرو همراه شده در حالی که رینگ‌های ۲۱ اینچی را لاستیک‌های کانتیننتال اسپورت کانتکت در آغوش می‌گیرند.

برابوس دستی هم بر سر و روی کابین کشیده و آپشن های شخصی‌سازی زیادی برای آن در نظر گرفته که شامل مواردی همچون چرم اعلا، میدونی‌های آلومینیومی و پلاک‌های ویژه می‌باشد. همچنین منوی سفارشی برای پشت آمپرهای دیجیتالی نیز در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.