دستکش‌های مخصوص برای مرسدس-ای‌ ام‌ جی وان!

دستکش‌های مخصوص برای مرسدس-ای‌ام‌جی وان!

مرسدس-ای ام جی وان هایپرکاری برجسته است که تکنولوژی فرمول ۱ را به کف جاده خواهد آورد. با استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر و سه واحد الکتریکی، مالکان خوش‌شانس این خودرو از تجربه‌ی رانندگی فوق‌العاده‌ای لذت خواهند برد؛ و البته چه چیزی بهتر از یک جفت دستکش ویژه برای راندن این هیولای آلمانی! مرسدس-ای ام جی هم به خوبی می‌داند که این دستکش‌ها را به‌طور کاملاً خاصی بسازد.

در ویدئویی که منتشر شده شما می‌توانید یکی از مالکان آینده‌ی ای ام جی وان را ببینید که جعبه‌ای با نمونه‌ی اثر دست خود را به شرکت تحویل می‌دهد. ای ام جی با استفاده از این اثر به خوبی می‌تواند دستکش مخصوص و کاملاً اندازه دست مالک را بسازد. حالا معنی توجه به جزئیات در هایپرکار خاص ۲.۷ میلیون دلاری را می‌فهمیم!

همچنین گفته شده که برای رزرو خرید این خودرو باید ۵۰۰ هزار یورو بپردازید که تنها سپرده‌ی خرید این خودروست نه چیز دیگر.

قبلاً هم گفته شده بود که هایپرکار وان از قوای محرکه‌ی هیبریدی برگرفته از فرمول ۱ استفاده کرده و ویژگی‌های آئرودینامیکی نقش مهمی در پرفورمنس آن بازی خواهند کرد. حتی نشان ستاره سه پر مرسدس در جلو باعث کاهش مقاومت خودرو در برابر باد مخالف می‌شود.

اگرچه دنیا منتظر این خودروست اما ۲۷۵ نفری که سپرده‌ی خود برای خرید این خودرو را پرداخت کرده‌اند تا اواسط سال ۲۰۲۰ منتظر خواهند ماند تا پشت فرمان ای ام جی وان بنشینند. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.