در کارخانه تولید پیشرانه AMG چه می‌گذرد؟!

در کارخانه تولید پیشرانه AMG چه می‌گذرد؟!

آفالترباخ شهرداری منطقه‌ای به نام لودویگزبورگ در جنوب آلمان و نزدیک شهر اشتوتگارت می‌باشد. با جمعیت کل ۴۵۰۱ نفری، آفالترباخ منطقه‌ی کاملاً آرام و بی حاشیه است اما برای طرفداران دنیای خودرو نام مشهوری می‌باشد. اینجا محل تولد پیشرانه‌های قوی‌ترین محصولات مرسدس بنز یعنی زیربرند AMG می‌باشد.

قطعاً برای همه‌ی ما و حتی پر و پا قرص‌ترین طرفداران AMG هم بازدید از آفالترباخ آسان نخواهد بود. یک بلیت دوطرفه به اشتوتگارت چند میلیون تومان هزینه در بر داشته و به همین خاطر تصمیم گرفتیم شما را به یک تور مجازی از کارخانه‌ی AMG ببریم! بعداً می‌توانید از ما به خاطر این تور جذاب تشکر کنید…

این کلیپ توسط یکی از ستارگان فضای مجازی یعنی Shmee150 تهیه شده است. او منتظر تحویل خودروی جدید خود با نام مستعار Shmeemobile است. این خودرو یک مرسدس-ای ام جی G63 بوده و کارخانه‌ای که در آفالترباخ قرار دارد محل تولید پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این خودرو می‌باشد.

در این ویدئو گفته شده:

بازدید از محلی که قلب تپنده‌ی خودرو را می‌سازد همیشه خاص و رویایی بوده و ما می‌توانیم چگونگی تولید پیشرانه‌ها شامل تمرکز روی پیستون‌ها و توربوها را که دو مرحله‌ی جالب از مسیری طولانی می‌باشند را مشاهده کنیم.

اما همراه Shmeemobile در این تور جذاب لارس لاکنمن است که یکی از کارمندان با سابقه‌ی مرسدس-ای ام جی می‌باشد. او برخی از روش‌های مونتاژ پیشرانه‌ی ۸ سیلندر را شرح می‌دهد. در این ویدئو همچنین نگاهی هم به تفاوت‌های بین پیشرانه‌های مختلف AMG انداخته شده و احتمالاً با دیدن این تفاوت‌ها سورپرایز خواهید شد.

اگر با دیدن این ویدئو آرزو کردید که به تأسیسات تولید AMG در آفالترباخ سر بزنید باید بگوییم چنین امکانی وجود داشته و شرکت تورهای متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در مرکز مصرف‌کنندگان، استودیوی پرفورمنس AMG و کارخانه‌ی پیشرانه حضور یابند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.