دریافت ۵۰ هزار سفارش خرید برای مینی خودروی الکتریکی وولینگ

دریافت ۵۰ هزار سفارش خرید برای مینی خودروی الکتریکی وولینگ

خودروی کوچک وولینگ هونگ‌گوانگ مینی EV که چند ماه پیش توسط جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ در چین رونمایی شد، در بازار محلی این کشور مورد استقبال قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، از زمان معرفی مینی EV تاکنون بیش از ۵۰ هزار سفارش خرید برای آن دریافت شده که با توجه به اینکه بازار موسوم به خودروهای انرژی جدید چین (به‌طور مخفف NEV که شامل خودروهای تمام الکتریکی، پلاگین‌هیبریدی و هیدروژنی می‌شود) اخیراً دچار مشکل و کاهش تقاضا شده، رقم چشمگیری است.

مینی EV با تنها ۲,۹۱۷ میلی‌متر طول، ۱,۴۹۳ میلی‌متر عرض، ۱,۶۲۱ میلی‌متر ارتفاع و فاصلهٔ محوری ۱,۹۴۰ میلی‌متر، خودرویی فوق‌العاده کوچک و همین‌طور بسیار ارزان است به‌گونه‌ای که قیمت آن در چین از تنها ۲۸,۸۰۰ یوآن معادل ۴۱۰۰ دلار آغاز می‌شود. این ماشین به یک موتور الکتریکی ۲۷ اسب بخاری مجهز شده که انرژی موردنیاز آن توسط یک پکیج باطری ۱۳.۸ کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. هرچند حداکثر سرعت مینی EV تنها صد کیلومتر بر ساعت است اما با هر بار شارژ کامل باطری‌ها بُرد قابل‌توجه ۲۰۰ کیلومتر را ارائه می‌کند که برای افرادی که در مناطق شهری زندگی می‌کنند و بیشتر اوقات در مسافت‌های کوتاهی تردد دارند کافی است.

مینی EV با وجود اندازهٔ بسیار کوچک خود، قابلیت حمل چهار بزرگ‌سال را دارد اما صندوق بار آن بسیار کوچک بوده و برای اینکه بتوان واقعاً چیزی را در آن قرار داد باید صندلی‌های عقب را خواباند. برای فروش و بازاریابی مینی EV، جوینت ونچر سایک-جی‌ام-وولینگ در حال ایجاد حدود صد فروشگاه در سراسر چین است که بسیاری از آن‌ها در مکان‌های شلوغ شهری قرار دارند تا هر چه بیشتر توجهات را به این خودروی کوچک الکتریکی جلب کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.