درگ کاملاً خانوادگی تسلا مدل ۳، مدل S و مدل X

درگ کاملاً خانوادگی تسلا مدل ۳، مدل S و مدل X

این روزها محصولات تسلا را در درگ های زیادی می‌بینیم اما به ندرت تمامی آن‌ها را در یک درگ و کنار هم دیده‌ایم. اتو تریدر بریتانیا این مشکل را با به خط کردن تسلا مدل ۳، مدل X برد بلند و مدل S P100D حل کرده است. در دومین مسابقه هم یک دستگاه تسلا مدل ۳ پرفورمنس به این خانواده می‌پیوندد.

اولین مسابقه نتایج نسبتاً قابل‌انتظاری دارد. مدل S P100D خود را از برادران دیگر جدا می‌کند ولی فاصله بین مدل X و مدل ۳ نسبتاً کم است اما کراس اوور تسلا پیشتازی خود را حفظ می‌کند.

حضور تسلا مدل ۳ پرفورمنس در خط درگ اوضاع را جالب‌تر می‌کند. طبیعتاً قدرت بیشتر این خودرو باعث شده مدل ۳ پرفورمنس نسبت به نسخه استاندارد سریع‌تر باشد اما اگر می‌خواهید بدانید که این خودرو می‌تواند مدل S را شکست دهد یا خیر باید ویدئو را تماشا کنید.

ما دوست داریم این مسابقه درگ با حضور تسلا مدل ۳ برد بلند دو موتوره که از آپگرید ۲ هزار دلاری شتاب بهره می‌برد برگزار شود. ظاهراً این به‌روزرسانی باعث می‌شود شتاب خودرو از ۴.۴ ثانیه به ۳.۹ ثانیه کاهش یابد. تنها کاری که مالک برای دست‌یابی به این ویژگی باید انجام دهد به‌روزرسانی از راه دور خودروی خود است.

اتو تریدر در آینده باید به فکر لاین های جدیدی برای مسابقات درگ خانوادگی تسلا باشد زیرا خودروهای جدید مدل Y، سایبرتراک و نهایتاً رودستر جدید به این خانواده اضافه خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.