درگ هیجان‌ انگیز تسلا مدل ۳ پرفورمنس با M3، جولیا Q و AMG C63 S

درگ هیجان‌انگیز تسلا مدل ۳ پرفورمنس با M3، جولیا Q و AMG C63 S

تاپ گیر در یک مسابقهٔ درگ ۸۰۰ متری سدان الکتریکی تسلا مدل ۳ پرفورمنس را در برابر سدان‌های اسپرت، قدرتمند و برتر اروپایی قرار داده است. رقبای سدان الکتریکی آمریکایی در این درگ ب‌ام‌و M3، آلفارومئو جولیا کوادروفولیو و مرسدس AMG C63 S هستند که نتیجهٔ بسیار جذابی را رقم‌زده‌اند. در این درگ، کریس هریس که پشت فرمان تسلا نشسته است، مسابقهٔ درگ را بجای مسافت معمول یک‌چهارم مایل یا ۴۰۰ متر در نیم مایل یا ۸۰۰ متر برگزار کرده است تا مدل ۳ را بیشتر به چالش بکشد.

در هنگام شروع درگ، تسلا سریعاً جلو افتاده و فاصلهٔ زیادی را با رقبای اروپایی ایجاد می‌کند تا جایی که اگر این یک درگ ۴۰۰ متر بود قطعاً مدل ۳ به‌آسانی پیروز می‌شد؛ اما این درگ همچنان ادامه دارد و رقابت اصلی از نیمهٔ دوم مسیر آغاز می‌شود؛ اما برای اینکه دریابید آیا یکی از این سه سدان قدرتمند اروپایی شتاب کافی برای مغلوب کردن تسلا در نیم مایل را دارد یا نه، ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

درنهایت اما هریس مدل ۳ را با عبارت «یک کلاشینکف پنهان‌شده در ظاهر یک چاقوی کره خوری» توصیف می‌کند. این توصیف به خاطر ظاهر ساده و نه‌چندان هیجان‌انگیز تسلا در مقایسه با استایل تهاجمی سدان‌های اسپرت اروپایی است؛ اما این سدان آمریکایی با وجود ظاهر ساده، در درگ‌های ۴۰۰ متر می‌تواند رقبای خود را نابود کند و تنها زمانی که مسیر ادامه پیدا کند و سدان الکتریکی به حداکثر سرعت خود نزدیک شود، رقبا شانس نزدیک شدن به آن‌را خواهند داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.