درگ هیجان‌ انگیز آئودی RS6 و مرسدس AMG GT63 S

درگ هیجان‌انگیز آئودی RS6 و مرسدس AMG GT63 S

این روزها خصوصاً در بین آلمانی‌ها، یافتن سوپرسدان‌ها یا سوپراستیشن‌هایی با ۶۰۰ اسب بخار قدرت دشوار نیست. این خودروها در مکانی مبهم بین سوپراسپرت‌ها و خودروهای خانوادگی معمولی قرار می‌گیرند زیرا مثل سوپراسپرت‌ها سطح دیوانه‌واری از قدرت را ارائه می‌کند و درعین‌حال مثل خودروهای خانوادگی برای استفاده‌های روزانه هم مناسب هستند. حال Lovecars دو نمونه از این خودروها یعنی آئودی RS6 و مرسدس AMG GT63 S را به مصافی رودررو دعوت کرده است.

نسل جدید RS6 از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند که ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سیستم کواترو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. در سینهٔ AMG GT63 S هم یک موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته اما این موتور با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور، خروجی بالاتری نسبت به پیشرانهٔ آئودی دارد. نیروی موتور در سوپرسدان مرسدس هم توسط سیستم ۴Matic به هر چهارچرخ می‌رسد.

بنابراین این دو خودرو از لحاظ قدرت و گشتاور باهم اختلاف دارند و این نبرد منصفانه‌ای نیست. به همین دلیل، Lovecars خودروها را به منطقه‌ای بارانی برده تا مشخص کند کدام‌یک سریع‌تر است. RS6 و GT63 S دو بار باهم مسابقه می‌دهند که در درگ اول آئودی با اختلاف زیادی پیروز می‌شود. در درگ دوم، مرسدس با تغییراتی در تنظیمات رانندگی، لانچ بهتری دارد اما بازهم نمی‌تواند به آئودی برسد و دوباره بعد از RS6 از خط پایان عبور می‌کند.

در این درگ به هر دلیلی، آئودی بهتر می‌تواند همهٔ قدرت خود را به زمین منتقل کند. همچنین هوای بارانی و زمین خیس هم می‌تواند برای مرسدس یا هردو خودرو مشکل‌ساز باشد؛ بنابراین شاید اگر هوا آفتابی بود، این درگ می‌توانست خیلی نزدیک‌تر باشد و یا حتی ممکن بود مرسدس پیروز شود اما در این شرایط باید گفت سدان قدرتمند مرسدس مغلوب استیشن توانمند آئودی شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.