درگ هیجان‌انگیز مک لارن ۷۲۰S و تسلا مدل S P100D

درگ هیجان‌انگیز مک لارن ۷۲۰S و تسلا مدل S P100D

علیرغم اینکه مک لارن به تازگی مدل‌های سنا و ۶۰۰LT را عرضه کرده اما این ۷۲۰S است که همچنان در بحث رقابت با رقبای قدرتمند در خط مستقیم حرف اول را می‌زند.

ما رقابت ۷۲۰S با خودروهای متنوعی همچون داج دیمن، پورشه ۹۱۱ توربوی تیون شده و حتی نیسان GT-R 930 اسب بخاری را دیده‌ایم. حتی مک لارن ۷۲۰S در برابر سوپر بایک ب ام و S1000RR هم قرار گرفته اما هم‌اینک نوبت رویارویی این سوپرکار بریتانیایی با یکی از مطرح‌ترین خودروهای الکتریکی رسیده است.

تسلا مدل S P100D در خط مستقیم خودروی بسیار توانایی است. زمانی که این خودرو را در حالت Ludicrous قرار دهید با یکی از سریع‌ترین خودروهای روی زمین طرف خواهید شد اما مشکل این است که هرچه به مسافت ۴۰۰ متر نزدیک می‌شوید اوضاع متفاوت می‌شود.

هر دو خودرو چندین بار در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و یک نتیجه بارها و بارها تکرار می‌شود. ویژگی‌های آئرودینامیکی شگفت‌انگیز ۷۲۰S باعث می‌شود این خودرو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

در نهایت اگرچه تسلا مدل S P100D یک خودروی ۱۰ ثانیه‌ای در مسافت ۴۰۰ متر است اما مک لارن ۷۲۰S که ظاهراً بیشتر از ۷۲۰ اسب بخار قدرت در زیر کاپوت خود دارد می‌تواند همین مسافت را در ۹ ثانیه طی کند و عملکردی مشابه پورشه ۹۱۸ اسپایدر و بوگاتی ویرون سوپر اسپورت بر جای بگذارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.