درگ نیسان GT-R نیسمو، آئودی R8، ب‌ام‌و M850i و پورشه کررا ۴S

درگ نیسان GT-R نیسمو، آئودی R8، ب‌ام‌و M850i و پورشه کررا ۴S

نیسان GT-R فعلی برای اولین بار در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۰۷ معرفی شد و واضح است که یکی از پیرترین خودروهای اسپورت بازار محسوب می‌شود. البته برخی بهبودها در آن صورت گرفته تا گودزیلای دوست‌داشتنی ما در برابر رقبا حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. می‌خواهید این موضوع را اثبات کنیم؟ بهتر است این مسابقه درگ بین نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ کررا ۴S، آئودی R8 پرفورمنس، ب‌ام‌و M850i و GT-R نیسمو را تماشا کنید.

اولین چالش پیش رو درگ ۴۰۰ متر از حالت سکون است. آئودی و پورشه شانه به شانه حرکت می‌کنند اما نیسان کمی دیرتر وارد این جشن می‌شود. در خط پایان این R8 است که برنده شده و GT-R در رتبه دوم قرار می‌گیرد. ۹۱۱ هم با کمترین فاصله به رده سوم بسنده کرده و M850i در رتبه چهارم جای می‌گیرد.

چالش بعدی درگ رولینگ (در حال حرکت) از سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت است. R8 و GT-R پیش می‌افتند و در نهایت این گودزیلاست که مقام نخست را کسب می‌کند.

نهایتاً هم نوبت به تست ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر در ساعت فرا می‌رسد که ۹۱۱ کمترین فاصله توقف را داشته و R8 هم نیز با فاصله کمی پشت سر این خودرو قرار می‌گیرد. فاصله توقف GT-R و M850i بیشتر از دو خودروی دیگر می‌باشد.

مقامات نیسان به توسعه نسل جدید GT-R و همچنین مدل قدیمی ۳۷۰Z اشاراتی داشته‌اند اما فعلاً تاریخ دقیق معرفی آن‌ها مشخص نیست.

نسل جدید R8 نیز در راه بوده و احتمالاً زودتر از نسل جدید گودزیلا پدیدار خواهد شد. آئودی می‌خواهد در سوپرکار خود از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده کند و شاید حتی نسخه تمام الکتریکی آن را تولید نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.