درگ نیسان GT-R با ب‌ ا م‌و M8 و فراری GTC4 Lusso

درگ نیسان GT-R با ب‌ام‌و M8 و فراری GTC4 Lusso

نیسان GT-R به‌عنوان کوپه‌ای شناخته می‌شود که می‌تواند با سوپراسپرت‌ها سرشاخ شود. این ادعای کاملاً درستی است که می‌توان آن‌را با مقایسهٔ اعداد پرفورمنس کنونی GT-R با سوپراسپرت‌های سال ۲۰۰۹ درک کرد. البته این سوپراسپرت ژاپنی طی عمر یک دهه‌ای خود به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده و حالا پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

اما این سوپراسپرت سالخوردهٔ ژاپنی در مقایسه با رقبای مدرنی مثل ب‌ام‌و M8 کامپتیشن و فراری GTC4 Lusso چگونه عمل خواهد کرد؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، CarWow گودزیلا را در یک مسابقهٔ درگ در برابر این دو رقیب سرسخت اروپایی قرار داده است تا مشخص شود که آیا GT-R وحشی هنوز هم می‌تواند رقبا را در هم بکوبد یا نه؛ اما پیش از اینکه ویدئوی این درگ را تماشا کنیم، بهتر است ابتدا مروری داشته باشیم بر اعداد و ارقام روی کاغذ.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن به یک موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. زیر کاپوت کشیدهٔ فراری GTC4 اما یک نیروگاه ۶.۳ لیتری V12 تنفس طبیعی با که ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۷ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است. از سوی دیگر، GT-R حاضر در این درگ یک نمونهٔ معمولی نیست زیرا مالک آن اقدام به تقویت خودرو کرده و خروجی پیشرانهٔ آن‌را به ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. همچنین باید توجه داشت که GT-R سبک‌ترین خودروی این جمع هم هست.

با توجه به این اعداد، فکر می‌کنید این GT-R تیون شده آیا شانسی در برابر M8 و GTC4 خواهد داشت؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.