درگ نسخه‌های مختلف تسلا مدل ۳، استاندارد، دوربُرد، پرفورمنس

درگ نسخه‌های مختلف تسلا مدل ۳، استاندارد، دوربُرد، پرفورمنس

در حال حاضر با قاطعیت می‌توان گفت که تسلا سال‌ها است خود را به‌عنوان یک سازندهٔ خودروهای الکتریکی در جهان شناسانده که نه‌تنها از لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته هستند بلکه در مسابقات درگ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. پیش‌ازاین تسلاهای زیادی را دیده‌ایم که در مسابقات درگ در برابر خودروهای بنزینی قدرتمندی قرار گرفته و اکثراً پیروز شده‌اند. همچنین شاهد درگی بین همهٔ محصولات تسلا شامل مدل ۳، مدل S، مدل Y و مدل X هم بوده‌ایم.

اما جدیدترین ویدئوی کارواو متفاوت است زیرا در اینجا سه دستگاه تسلا مدل ۳ اما در نسخه‌های مختلف در برابر هم قرار گرفته‌اند؛ بنابراین حالا شاهد رقابت عضو بالا ردهٔ خانوادهٔ مدل ۳ یعنی نسخهٔ پرفورمنس با نسخه‌های استاندارد پلاس و دوربرد خواهیم بود. طبیعی است که نسخهٔ پرفورمنس با ۴۵۷ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور، قوی‌ترین عضو این گروه محسوب می‌شود. از سوی دیگر، نسخهٔ دوربرد با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور در وسط قرار می‌گیرد. هردوی این نسخه‌ها به دو موتور الکتریکی مجهز هستند که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده و هردو حدود ۱۸۴۰ کیلوگرم وزن دارند.

در حال حاضر، سبک‌ترین و ارزان‌ترین عضو خانوادهٔ مدل ۳ نسخهٔ بُرد استاندارد پلاس است که محرک عقب بوده و ۱۶۴۵ کیلوگرم وزن دارد. این نسخه با ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور، ضعیف‌ترین عضو جمع محسوب می‌شود؛ بنابراین، با توجه به اختلاف زیاد بین قدرت و گشتاور این سه مدل ۳، نتیجهٔ درگ کاملاً قابل پیش‌بینی خواهد بود اما سؤال این است که اختلاف میان آن‌ها چقدر است؟ 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.