درگ مت واتسون برای خرید خودروی جدید! مرسدس A45 یا آئودی RS6؟

درگ مت واتسون برای خرید خودروی جدید! مرسدس A45 یا آئودی RS6؟

یکی از مهره‌های اصلی مسابقات درگ هیجان‌انگیز این روزها یعنی مت واتسون قصد خرید خودروی جدیدی دارد و به همین دلیل می‌خواهد خودروی جدیدی که برای خرید در نظر گرفته را با خودروی قبلی خود مقایسه کند. خب برای مقایسهٔ دو خودروی پرفورمنس، چه مکانی بهتر از مسیر درگ؟ برای برگزاری این مسابقهٔ جالب، مت پشت فرمان خودروی قبلی خود یعنی مرسدس A45 S AMG می‌نشیند و دوست‌دختر او با خودرویی که می‌خواهد بخرد یعنی آئودی RS6 رانندگی می‌کند.

هرچند این دو ماشین در نگاه اول بسیار باهم متفاوت هستند اما رویارویی آن‌ها در مسابقهٔ درگ می‌تواند خیلی جالب باشد. مرسدس از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۴۲۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند درحالی‌که در سینهٔ آئودی یک نیروگاه بزرگ‌تر ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است؛ بنابراین استیشن انگولشتاتی از لحاظ قدرت کاملاً برتر است ولی باید توجه داشت که RS6 با ۲۰۷۵ کیلوگرم وزن، ۴۴۰ کیلوگرم از مرسدس ۱۶۳۵ کیلوگرمی سنگین‌تر است. بااین‌حال خودروها از لحاظ انتقال نیرو یکسان هستند زیرا در هردو نیروی موتور به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

با این اوصاف، فکر می‌کنید کدام خودرو پیروز این درگ جالب شود؟ خب ما نمی‌خواهیم نتیجه را لو بدهیم پس فقط میگوییم که مت قطعاً از خرید خودروی جدید خود خوشحال خواهد شد. برای اینکه دلیل این خوشحالی را بدانید ویدئوی زیرا را تماشا کنید.

مشخصات فنی

 آئودی RS6مرسدس A45 S AMG
پیشرانه۴ لیتری V8 توئین توربو۲ لیتری I4 توئین توربو
قدرت۶۰۰ اسب بخار۴۲۱ اسب بخار
گشتاور۸۰۰ نیوتن متر۵۰۰ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک۸ سرعته دوکلاچه
محور محرکچهارچرخچهارچرخ
وزن۲۰۷۵ کیلوگرم۱۶۳۵ کیلوگرم
قیمت۱۰۲ هزار پوند۵۶ هزار پوند

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.