درگ قاتلان خاموش: پورشه تایکان در برابر تسلا مدل اس

درگ قاتلان خاموش: پورشه تایکان در برابر تسلا مدل اس

باز هم چالش پورشه تایکان و تسلا مدل اس و این بار پرچم‌داران هر سری در برابر هم قرار می‌گیرند. پورشه تایکان توربو اس مدل ۲۰۲۰ به مصاف تسلا مدل S P100D با مد Ludicrous+ می‌رود. یک فرودگاه در بلغارستان میزبان این رویارویی بی سروصدا است.

نماینده امریکا داری دو موتور الکتریکی است. محور جلوی آن ۲۷۵ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و محور عقبی هم ۵۰۳ اسب بخار و ۷۲۰ نیوتن‌متر خروجی دارد. در حالت Ludicrous+ خروجی مجموع موتورها به ۷۵۰ اسب بخار می‌رسد. بدین ترتیب می‌توان شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۵ ثانیه کسب کرد. البته موتورترند سه سال قبل توانسته بود به زمان ۲.۲۸ ثانیه هم دست یابد.

در گوشه دیگر باند، رقیبی از آلمان حاضر است که پیشرانه الکتریکی آن هم می‌تواند حداکثر ۷۵۰ اسب بخار نیرو و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در حالت اوربوست تولید کند. شتاب صفر تا ۹۶ رسمی این خودرو هم ۲.۶ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

از آنجا که عملکرد و توانایی‌های این دو سوپرالکتریکی بسیار شبیه به هم است لذا پیروز میدان نیز تفاوت چشمگیری با بازنده نخواهد داشت. هر دوی این خودروها نیز متعلق به مشتریان بوده و بنابراین اتهامی مبنی بر تقلب مانند دوئل‌های قبلی را نمی‌توان مطرح ساخت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.