درگ عجیب تسلا مدل Y و شورولت کوروت C8

درگ عجیب تسلا مدل Y و شورولت کوروت C8

شاید قرار دادن تسلا مدل Y پرفورمنس در برابر شورولت کوروت C8 احمقانه به نظر برسد اما صنعت خودرو پر از نمونه‌های خنده‌دار زیاد است! خودروسازان در مسابقه تولید خودروهای الکتریکی خوب شرکت دارند و اگرچه درعین‌حال روی بهبود پیشرانه‌های درون‌سوز نیز کار می‌کنند اما در کل پارادوکس‌های عجیبی دیده می‌شود. در ویدئوی جدید TFLCar شاهد مسابقه درگ این دو خودروی غیر مرتبط باهم هستیم که اگرچه پر از علامت سؤال‌های زیاد است اما در کل مسابقه نفس‌گیری محسوب می‌شود.

تسلا قدرت خودروهای خود را تبلیغ نمی‌کند اما TFLCar می‌گوید تسلا مدل Y پرفورمنس قدرت حدود ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۶۷ نیوتون متری دارد. کوروت نیز تقریباً قدرت مشابهی داشته به‌گونه‌ای که خروجی آن به ۴۹۵ اسب بخار و گشتاورش به ۶۳۷ نیوتون متر می‌رسد. البته تفاوت‌های قابل‌توجهی هم دیده می‌شود. وزن مدل Y پرفورمنس برابر با ۱۹۹۵ کیلوگرم است درحالی‌که وزن کوروت حدود ۱۶۳۲ کیلوگرم می‌باشد. کوروت همچنین خودرویی دیفرانسیل عقب بوده درحالی‌که محصول تسلا چهار چرخ محرک محسوب می‌شود.

این دو خودرو در خط استارت تقریباً مشابه هم عمل می‌کنند و تا خط پایان هم فاصله کم خود را به‌صورت سورپرایز کننده‌ای حفظ می‌کنند. کوروت در آغاز پیشتازی اندکی داشته هرچند در ادامه تسلا اندکی پیش می‌افتد. مدل Y تنها با فاصله یک سپر از پس کوروت برمی‌آید. قطعاً اگر فاصله درگ بیشتر بود کوروت می‌توانست آب رفته را به جوی بازگرداند هرچند انتظار فاصله بسیار زیاد بین این دو خودرو را نداریم.

TFL می‌گوید کوروت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۱۷ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که این زمان برای مدل Y برابر با ۳.۹۳ ثانیه بوده است. این کانال همچنین دو خودرو را به پیست خود برده و کوروت با زمان حدود یک دقیقه‌ای رکورد جدیدی را ثبت کرده است. زمان تسلا مدل Y نیز ۱ دقیقه و ۲.۸۴ ثانیه بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.