درگ عجیب تسلا مدل ۳ با جیپ گرند چروکی تراک هاوک ۱۱۰۰ اسبی!

درگ عجیب تسلا مدل ۳ با جیپ گرند چروکی تراک هاوک ۱۱۰۰ اسبی!

جیپ قدبلند مشهور خود یعنی گرند چروکی تراک هاوک را سریع‌ترین شاسی‌بلند دنیا می‌داند. البته این امر به نوعی یک تبلیغ و بازاریابی است زیرا تسلا مدل X هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار تراک هاوک قدرت ۷۰۷ اسبی داشته و همان نیروگاه بکار رفته در داج چارجر و چلنجر SRT هلکت می‌باشد. این نیروگاه آهنین باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای می‌شود.

اخیراً مجله فورزا تیونینگ اند پرفورمنس این شاسی‌بلند بنزینی را در برابر تسلا مدل ۳ پرفورمنس قرار داده خودرویی که شتاب ۳.۲ ثانیه‌ای دارد. در حرکتی که باعث می‌شود کار تسلا سخت‌تر شود، این مدل ویژه از تراک هاوک تیون شده و قدرت خارق‌العاده ۱۱۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند.

همان‌گونه که در ادامه خواهید دید این ویدئو با معرفی تسلا مدل ۳ شروع می‌شود. در واقع این یک بررسی کوتاه از تسلا بوده و پس از آن مسابقه درگ آغاز می‌شود. فورزا به وضوح تحت تأثیر تسلا قرار گرفته است.

علیرغم قدرت فوق‌العاده تراک هاوک این تسلا مدل ۳ است که زودتر به خط پایان می‌رسد. لاستیک‌های جیپ در ابتدا به هرزگردی می‌افتند و بهترین نتایج این خودرو ضرورتا قابل تکرار نیستند. البته پس از سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این هیولای جیپ است که دست برتر را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.