درگ شورلت کوروت Z06 با لامبورگینی اوراکان EVO و فراری ۴۵۸ مسابقه‌ای

درگ شورلت کوروت Z06 با لامبورگینی اوراکان EVO و فراری ۴۵۸ مسابقه‌ای

شورلت کوروت خودرویی است که همواره با رقبای گران‌تر از خود سرشاخ شده است و همین موضوع در مورد Z06 جدید هم صدق می‌کند زیرا این ماشین توان رقابت با خودروهایی به‌مراتب گران‌تر را دارد. برای اثبات این موضوع، املیا هارتفورد در ویدئوی جدید خود Z06 را در برابر فراری ۴۵۸ مسابقه‌ای و لامبورگینی اوراکان اوو قرار داده است. آیا کوروت شانسی دارد؟

در سینهٔ Z06 یک پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی قرار گرفته است که ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و خودرو را ظرف ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. این کوروت با وزن ۱۶۷۸ کیلوگرمی، سنگین‌ترین و البته قوی‌ترین عضو این جمع محسوب می‌شود. از سوی دیگر، اوراکان حاضر در این رقابت از نوع اوو محرک عقب است که پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی آن تنها ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما در عوض با ۱۵۴۲ کیلوگرم، وزن سبک‌تری هم دارد. ضعیف‌ترین و سبک‌ترین خودروی این جمع نیز فراری ۴۵۸ مسابقه‌ای با ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۵۱ کیلوگرم وزن است.

در اولین درگ، کوروت در برابر ۴۵۸ قرار گرفت که هرگز رقابت نزدیکی نبود زیرا Z06 از همان ابتدا جلو افتاد و تا پایان مسیر فراری را در آینهٔ خود نگه داشت. شروع از حالت رولینگ نیز کمکی به فراری نکرد و ۴۵۸ که خیلی عقب افتاده بود نتوانست به رقیب آمریکایی نزدیک شود.

اوراکان اوو اما رقیب نزدیک‌تری برای Z06 بود ولی بااین‌وجود، اختلاف پرفورمنس بین این دو ماشین هم از همان آغاز حرکت مشخص شد. کوروت با لانچی عالی، جلو افتاد و لامبورگینی تا پایان نتوانست خود را به آن برساند. در اولین مسابقهٔ رولینگ، تعویض دندهٔ اشتباه رانندهٔ اوراکان یک پیروزی دیگر را به کوروت هدیه کرد و با اینکه لامبورگینی در رولینگ دوم عملکرد بهتری داشت اما بازهم همچنان در پس رقیب آمریکایی قرار گرفت. کوروت Z06 به‌زودی به خریداران تحویل داده می‌شود و ما مشتاق دیدن رقابت‌های آن با سوپراسپرت‌های گران‌تر اروپایی هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.