درگ سدان های دوست‌داشتنی: تویوتا کمری TRD در برابر مزدا ۶

درگ سدان های دوست‌داشتنی: تویوتا کمری TRD در برابر مزدا ۶

وقتی بحث سدان های میان سایز ژاپنی شود تویوتا کمری و مزدا ۶ جزو محبوب‌ترین نمونه‌ها خواهند بود. تقریباً روزی نیست که این دو خودرو با یکدیگر مقایسه نشوند و البته نیازی نیست که سیل طرفداران این دو سدان در بازارهای گوناگون اشاره کنیم.

یکی از این دو خودرو برجسته و اسپورت بوده درحالی‌که دیگری ظرافت و کارایی بالا را به نمایش می‌گذارد. واضح است که منظور ما از این جملات کدام‌یک از این دو سدان می‌باشد.

دیگر نقطه مقایسه بین تویوتا کمری و مزدا ۶ به پیشرانه‌های آن‌ها مربوط می‌شود. تریم پرچم‌دار کمری TRD به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۳۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متری مجهز است. این آمار و ارقام برای یک سدان اجرایی مناسب محسوب می‌شود.

اما در طرف دیگر مزدا ۶ قرار دارد که از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با خروجی ۲۵۰ اسبی و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری سود می‌برد. واضح است که مزدا ۶ مزیت مناسبی از نظر گشتاور داشته اما آیا در یک مسابقه درگ می‌تواند برتری خود را به رقیب هم‌وطن دیکته کند؟

ویدئوی پیش رو پاسخی روشن به این سوال می‌دهد. با توجه به نتیجه‌ی این مسابقه و ویژگی‌های متضادی که این دو خودرو ارائه می‌کنند، انتخاب شما کدام است؟ کمری بی حاشیه و کارا یا مزدا ۶ اسپورت و جوان‌پسند؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.