درگ ریماک نِوِرا با پورشه تایکان توربو S و ب‌ام‌و M5 کامپتیشن

درگ ریماک نِوِرا با پورشه تایکان توربو S و ب‌ام‌و M5 کامپتیشن

هایپرکار الکتریکی ریماک نورا از لحاظ پرفورمنس در سطح متفاوتی نسبت به دیگر خودروهای بازار قرار دارد و درگ آن با دو نمونه از سریع‌ترین خودروهای تولیدی روی کره زمین می‌تواند این موضوع را به‌خوبی نشان دهد. برای اثبات اینکه نورا خودروی واقعاً سریعی است، کارواو آن‌را در برابر پورشه تایکان توربو S و ب‌ام‌و M5 کامپتیشن قرار داده است.

نِوِرا دومین محصول تولیدی ریماک بوده و جهش عظیمی را در پرفورمنس خودروهای الکتریکی نشان می‌دهد. این خودرو به چهار موتور الکتریکی مجهز است که هرکدام در یکی از چرخ‌ها نصب شده و مجموعاً ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این خروجی دیوانه‌وار، نورا را به یکی از قوی‌ترین خودروهای حال حاضر دنیا تبدیل کرده است. همچنین وجود یک موتور در هر چرخ هم سامانهٔ چهارچرخ محرک پیشرفته‌ای را فراهم کرده که قدرت را با دقت بی‌نظیری کنترل می‌کند.

پورشه تایکان توربو S یکی از سریع‌ترین سدان‌های حال حاضر دنیا است. این خودرو از دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده و باهم ۷۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. البته تایکان یک سدان اسپرت است که هرگز برای رقابت با هایپرکارها ساخته نشده بلکه پرفورمنس الکتریکی را برای عموم مردم ارائه می‌کند. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که سدان الکتریکی پورشه حتی اگر برای یک ثانیه هم که شده نمی‌تواند شانه‌به‌شانهٔ نورا پیش برود.

و نهایتاً به ب‌ام‌و M5 کامپتیشن می‌رسیم که یکی از سریع‌ترین خودروهای درون‌سوز حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. این سوپر سدان آلمانی به یک نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرتمند به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده تا نیروی خود را از طریق سیستم XDrive به هر چهارچرخ برساند. بااین‌همه، طبیعی است که نه تایکان و نه M5 نتوانند حریف نورا شوند و به همین دلیل در درگ، هایپرکار ریماک چنان پرفورمنسی از خود نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد دو رقیب آن بی‌حرکت مانده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.