درگ دیدنی لامبورگینی اوروس با ب‌ام‌و X6 M کامپتیشن

درگ دیدنی لامبورگینی اوروس با ب‌ام‌و X6 M کامپتیشن

برای کسانی که به کراس‌اوورهای کوپهٔ سریع و گران‌قیمت علاقه دارند خبر خوبی داریم زیرا در اینجا می‌خواهیم شاهد یک مسابقهٔ درگ بین لامبورگینی اوروس و ب‌ام‌و X6 M کامپتیشن باشیم. آیا سریع‌ترین کراس‌اوور کوپهٔ ب‌ام‌و می‌تواند کراس‌اوور بحث‌برانگیز لامبورگینی را در ۴۰۰ متر مغلوب کند؟ تیم کارواو برای فهمیدن پاسخ این سؤال به همان باند فرودگاه همیشگی رفته‌اند.

زیر بدنهٔ عضلانی X6 M کامپتیشن قوای محرکهٔ قدرتمندی قرار گرفته که از یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive تشکیل شده است. این ترکیب، ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را به زمین منتقل می‌کند. این V8 قدرتمند، X6 M کامپتیشن ۲.۴ تنی را ظرف تنها کمی بیشتر از سه ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

برای رقابت با این ب‌ام‌و فوق‌العاده، اوروس با چهره‌ای حتی عصبانی‌تر و مشخصاتی شایستهٔ یک لامبورگینی وارد میدان شده است. اوروس خودرویی است که بهترین قطعات در شبکهٔ گستردهٔ برندهای گروه فولکس‌واگن را در خود جمع کرده است. در سینهٔ این گاو قدبلند ایتالیایی یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مثل ب‌ام‌و، در اوروس هم نیروی موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود تا این لامبورگینی ۲.۲ تنی را ظرف حدود ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند.

خب با توجه به اعداد و ارقامی که بیان شد، کدام‌یک از این کراس‌اوورهای قدرتمند می‌توانند پادشاه ۴۰۰ متر لقب گیرند؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید.

مشخصات فنی

 ب‌ام‌و X6 Mلامبورگینی اوروس
پیشرانه۴.۴ لیتری V8۴.۰ لیتری V8
تنفستوئین توربوتوئین توربو
قدرت۶۲۵ اسب بخار۶۵۰ اسب بخار
گشتاور۷۵۰ نیوتن متر۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک۸ سرعته اتوماتیک
محور محرکچهارچرخچهارچرخ
وزن۲۳۷۰ کیلوگرم۲۲۰۰ کیلوگرم
قیمت پایه۱۱۳,۰۰۰ پوند۱۵۹,۹۲۵ پوند

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.