درگ جیپ گرند چروکی تراک هاوک و ب‌ام‌و X4 M

درگ جیپ گرند چروکی تراک هاوک و ب‌ام‌و X4 M

اگرچه حدود سه سال از معرفی جیپ گرند چروکی تراک هاوک می‌گذرد اما این خودرو هنوز هم جزو دیوانه‌وارترین کراس اوورهای پرفورمنس بازار می‌باشد. در ویدئوی جدیدی که مشاهده خواهید کرد این هیولای آمریکایی در برابر ب‌ام‌و X4 M تازه‌نفس قرار گرفته است. برای برگزاری یک مسابقه منصفانه، دو مسابقه برگزار شده و رانندگان نیز پس از مسابقه اولی خودروها را با یکدیگر تعویض کرده‌اند.

در روی کاغذ جیپ کاملاً برتر است. نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار این خودرو قدرت ۷۰۷ اسبی و گشتاور ۸۷۵ نیوتون متری دارد. البته قدرت این پیشرانه در آفریقا به ۷۰۰ اسب بخار محدود شده است. این نیروی عظیم از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود. جیپ می‌گوید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت رسمی تراک هاوک برابر با ۳.۵ ثانیه بوده و این خودرو می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۶ ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت برسد.

اما X4 M کامپتیشن هم به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری مجهز شده است. این خودرو نیز دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک می‌باشد. ب‌ام‌و می‌گوید X4 M شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعتی دارد.

مسابقه اول طبق انتظارات ما پیش رفته و تراک هاوک در ابتدا پیش می‌افتد اما به نظر می‌رسد X4 M در نزدیکی خط پایان می‌تواند فاصله عقب افتاده را جبران کند. در این مسابقه جیپ زمان ۱۱.۸۹ ثانیه‌ای و ثبت کرده و رکورد ب‌ام‌و نیز ۱۲.۱۴ ثانیه می‌باشد.

پس از تعویض خودروها شاهد یک سورپرایز واقعی هستیم. X4 M با فاصله کمی پیروز می‌شود. داده‌ها نشان می‌دهند که تراک هاوک دوباره زمان ۱۱.۸۹ ثانیه‌ای را بر جای گذاشته اما ب‌ام‌و توانسته رکورد ۱۱.۸۵ ثانیه‌ای را ثبت کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.