درگ جیپ تراک هاوک، تسلا مدل X و مرسدس-ای ام جی GLC 63

درگ جیپ تراک هاوک، تسلا مدل X و مرسدس-ای ام جی GLC 63

مسابقه‌ی درگ چند روز پیش که در آن تسلا مدل X توانست سه شاسی‌بلند پرفورمنس دیگر را شکست دهد به یاد دارید؟ پس از پیروزی بی چون و چرای این شاسی‌بلند الکتریکی در درگ یاد شده بسیاری از دوستان گفتند جای یک شاسی‌بلند فوق‌العاده سریع یعنی جیپ گرند چروکی تراک هاوک در مسابقه خالی بوده است.

خب ظاهراً CarWow گفته‌های دوستان را شنیده و این شاسی‌بلند را در برابر تسلا مدل X و مرسدس-ای ام جی GLC 63 قرار داده است.

خب این مسابقه مطابق انتظار برخی افراد پایان نیافته است. تسلا مدل X P100D هنوز هم در خط مستقیم برنده است و تراک هاوک را پشت سر گذاشته است. بهتر است درباره‌ی GLC 63 هم صحبت نکنیم.

خب بیایید نگاهی به مشخصات خودروها بیندازیم تا ببینیم که چه اتفاقی افتاده است.

تراک هاوک از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۷۰۷ اسب بخار استفاده می‌کند. از طرف دیگر مدل X را داریم که نسخه‌ی P100D آن قدرت ۷۷۲ اسبی و البته گشتاور آنی ویران‌کننده دارد. اگرچه قدرت جیپ در مقایسه با تسلا کمتر است اما از یک مزیت برخوردار می‌باشد و آن‌هم وزن کمتر چند کیلوگرمی می‌باشد.

نمی‌خواستیم با نام بردن از برنده‌ی این درگ از جذابیت ویدئو بکاهیم اما شدیداً توصیه می‌کنیم ویدئوی یاد شده را تماشا کنید تا ببینید که تسلا مدل X چگونه دو رقیب سنتی یعنی جیپ تراک هاوک و مرسدس-ای ام جی GLC 63 را شکست می‌دهد. البته دو مسابقه‌ی دیگر یعنی درگ رولینگ و تست ترمز هم وجود دارد اما خب موضوع اصلی همان درگ یاد شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.