درگ جذاب فراری F8 تریبوتو و تسلا مدل S پرفورمنس با حالت یوزپلنگ

درگ جذاب فراری F8 تریبوتو و تسلا مدل S پرفورمنس با حالت یوزپلنگ

مغلوب کردن خودروهای الکتریکی در سرعت و شتاب کار سختی است اما اگر یک خودروی درون‌سوز با قدرت کافی و یک جادهٔ طولانی برای مسابقه در اختیار داشته باشید می‌توانید یکی از سریع‌ترین خودروهای الکتریکی بازار یعنی تسلا مدل S پرفورمنس با حالت یوزپلنگ را مغلوب کنید. این موضوع در ویدئوی جدید درگ‌تایمز مشخص شده که یک فراری F8 تریبوتو و یک تسلا مدل S پرفورمنس را در سه مسابقهٔ درگ ۴۰۰ متر در برابر هم قرار داده است. این مسابقه بسیار نزدیک و رقابتی است ولی در همهٔ آن‌ها فراری برتری دارد.

البته در شتاب اولیه تسلا می‌تواند فراری را مغلوب کند زیرا مدل S پرفورمنس در طول یکی از این سه درگ توانست ظرف تنها ۲.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و این زمانی است که احتمالاً F8 تریبوتو نمی‌تواند به آن دست یابد؛ اما با افزایش سرعت مشخص می‌شود که پیشرانهٔ ۳.۹ لیتری V8 توئین توربوی فراری به‌راحتی می‌تواند حریف موتورهای الکتریکی تسلا شود زیرا در هر سه درگ، F8 تقریباً در نیمه‌های مسیر از مدل S پیشی می‌گیرد. در این درگ‌ها، فراری به‌طور متوسط مسافت ۴۰۰ متر را در محدودهٔ ۱۰.۲ ثانیه طی کرد درحالی‌که تسلا این کار را طرف حدود ۱۰.۵ ثانیه انجام داد.

مدل S پرفورمنس و F8 تریبوتو هم‌اکنون سریع‌ترین محصولات سازنده‌های خود هستند اما این وضعیت در آیندهٔ نزدیک تغییر خواهد کرد زیرا به‌زودی تحویل اولین نمونه‌های فراری SF90 استراداله به خریداران آغاز می‌شود که به لطف قوای محرکهٔ هیبریدی ۱۰۰۰ اسبی خود مطمئناً از F8 سریع‌تر خواهد بود. از سوی دیگر، تسلا هم در حال آماده‌سازی نسخهٔ سه موتورهٔ مدل S پلاد است که وعدهٔ بازتعریف پرفورمنس خودروهای تولیدی در خط مستقیم را داده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.