درگ جذاب شاسی بلندهای قلدر و سوپر اسپورت!

درگ جذاب شاسی بلندهای قلدر و سوپر اسپورت!

قبلاً گفته بودیم که درگ ها را دوست داریم نه؟! البته این بار شاهد دورهمی چهار شاسی‌بلند قلدر و جذاب هستیم که قدرت قابل‌توجهی را زیر کاپوت‌های خود پنهان کرده‌اند. شاید این درگ به اندازه‌ی درگ سیویک تایپ R و لندروور دیفندر عجیب‌وغریب نباشد اما قطعاً به اندازه‌ی دیگر درگ های میدونی هیجان‌انگیز و جذاب است.

نقش اول این داستان تسلا مدل X است که عنوان شاسی‌بلند الکتریکی بازار را یدک می‌کشد. رقبای اصلی حاضر در این مسابقه از آلمان، ایتالیا و بریتانیا هستند و مرسدس-ای ام جی G63، لامبورگینی اوروس و لندروور رنجروور اسپورت SVR نام دارند.

این سه رقیب را از نظر مشخصات فنی معرفی می‌کنیم. مرسدس-ای ام جی از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو سود برده و قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

خودروی بعدی اوروس است که از جمله قوی‌ترین شاسی بلندهای تاریخ بوده و البته کاربردی‌ترین محصول لامبورگینی تا به امروز نیز محسوب می‌شود. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی این خودرو نیز قدرت ۶۵۰ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای می‌شود.

نهایتاً به رنجروور اسپورت SVR با پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژرداری می‌رسیم که در جگوار اف تایپ هم بکار رفته و قدرت برابر با ۵۷۵ اسب بخار می‌باشد. تنها ۴ ثانیه زمان برای شلیک این شاسی‌بلند از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت نیاز است.

اگرچه رقبای حاضر در این مسابقه درگ قدرت قابل‌توجهی دارند اما نباید از تسلا مدل X غافل شد. مدل حاضر در تست از نوع P100D بوده و قدرت ۷۷۲ اسب بخاری آن با گشتاوری آنی همراه شده است. تنها ۲.۹ ثانیه زمان طول می‌کشد تا این خودرو از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

خب با توجه به این تفاسیر، نظر شما درباره‌ی برنده چیست؟ تماشای این ویدئوی جذاب را از دست ندهید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.