درگ جذاب تسلا مدل S P100D و لامبورگینی اوراکان پرفورمنته

درگ جذاب تسلا مدل S P100D و لامبورگینی اوراکان پرفورمنته

یکی از معتبرترین و در عین حال پرکارترین منابع مسابقات درگ تیم درگ تایمز است که چندین سال است که درگ های مهم آن را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم؛ اما این بار نوبت چه خودروهایی است؟ این بار مسابقه کاملاً متفاوتی در نظر گرفته‌ایم!

تسلا خودروسازی است که علاقه‌ای به ساخت خودروهای پرفورمنس به بهای نجومی، تولید محدود و البته دو نفره ندارد. تسلا هرگز نگفته مدل X یا مدل S خودروهای اسپورتی هستند. همچنین محصولات این برند علاقه‌ای هم به ثبت رکورد در پیست مشهور نوربرگ رینگ ندارند.

اما در بحث گشتاور آنی و البته مشخصات فنی و عملکردی قطعاً تسلا دست برتر را داشته و کمتر خودرویی می‌تواند با آن سرشاخ شود.

اما در طرف دیگر رقیبی قرار دارد که تصاویر محصولاتش پوستر اتاق بسیاری از افراد است. بله منظورمان لامبورگینی و یکی از پر سر و صداترین محصولات آن یعنی اوراکان پرفورمنته می‌باشد. این خودرو دارای پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری با خروجی ۶۴۰ اسب بخار می‌باشد. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند و قیمت خودرو نیز حدود ۳۳۶ هزار دلار اعلام شده است.

تسلا مدل S P100D با دارا بودن حالت Ludicrous و سیستم چهار چرخ محرک قدرت ۵۸۸ اسب بخاری را به چهار گوشه خودرو فرستاده و گشتاور بسیار زیادی نیز دارد. برای خرید این خودرو باید حدود ۱۵۰ هزار دلار بپردازید.

ما نمی‌خواهیم و البته انتظار نداریم که یک سدان خانوادگی الکتریکی بتواند در برابر گاو بسیار خشمگین سنت آگاتایی برنده شود اما خب این خودرو اصلاً دست و پا بسته نبوده و در بحث محصولات تمام الکتریکی رقیب جدی‌ای ندارد.

با این تفاسیر شما را به تماشای این مسابقه جذاب دعوت می‌کنیم. کدام‌یک برنده می‌شود؟ تسلا یا لامبورگینی؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.