درگ جذاب ب‌ام‌و X4 M و آلفارومئو استلویو QV

درگ جذاب ب‌ام‌و X4 M و آلفارومئو استلویو QV

درست همانند درگ هایی که برگزار شده و خودروهای الکتریکی برنده می‌شوند، شاسی بلندها نیز در مسابقات خط مستقیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و ثابت می‌کنند که فقط از نظر آمار فروش بر دیگران برتری ندارند. این خودروهای قدبلند از جعبه‌های کند و پرمصرف به خودروهایی پرفورمنس تبدیل شده‌اند که گاها حتی می‌توانند برخی سوپرکارها را نیز شرمنده کنند.

از جمله شاسی بلندهای کامپکت و لوکس بازار می‌توان دو نمونه‌ی ب‌ام‌و X4 M کامپتیشن و آلفارومئو استلویو کوادروفولیو را نام برد که قدرت زیادی هم دارند. هر دو خودرو محصول قاره همیشه‌سبز بوده و گزینه‌ای جذاب برای افرادی هستند که قدبلندی پرقدرت را دوست دارند.

به‌طور سورپرایز کننده‌ای ب‌ام‌و X4 M کامپتیشن و آلفارومئو استلویو کوادروفولیو از نظر قدرت شبیه یکدیگر هستند؛ اما کدام‌یک سریع‌تر است؟ در ویدئوی جدید منتشر شده می‌توانیم پاسخ این سوال را بدانیم اما بهتر است اول نگاهی به برگه مشخصات فنی دو رقیب داشته باشیم.

نیروبخش آلفارومئو پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربویی است که قدرت ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. وزن این خودرو برابر با ۱۶۶۰ کیلوگرم می‌باشد.

اما ب‌ام‌و به پیشرانه‌ای پرحجم‌تر یعنی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری مجهز شده است. بله هر دو خودرو دقیقاً قدرت یکسانی دارند. البته بیمر به‌طور قابل‌توجهی سنگین‌تر بوده و حدود ۱۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد.

آیا وزن بیشتر X4 M باعث شده این خودرو در برابر استلویو کم بیاورد؟ برای یافتن پاسخ این سوال به تماشای ویدئو می‌نشینیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.